MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Pendirian Ahli Parlimen AMANAH , RUU355, tunggu sidang Parlimen.

Soalan:
Apa pendirian parti Amanah dalam isu RUU 355?

Jawapan:
Pendirian kita ialah, ahli-ahli parlimen dari parti Amanah akan mengambil bahagian dalam perbahasan berkenaan RUU355 di parlimen SEKIRANYA ia dibentangkan di Parlimen. Keputusan samada menyokong atau tidak adalah tertakluk kepada hasil dari perbahasan tersebut serta jawapan-jawapan yang bakal diberikan terhadap isu-isu dan persoalan yang dibangkit oleh semua pihak di dalam Dewan Rakyat nanti..

3 Responses to "Pendirian Ahli Parlimen AMANAH , RUU355, tunggu sidang Parlimen."

  1. Permasalahan rakyat dulu patut diselesaikan...
    Kan hj hadi kata blh ditunda.
    Lagipun itu bkn hukum hudud yg sebenar...cuma tambahan dr apa yg ada ja. Itu org umnopun blh utarakan.
    Patut masalah kecurian duit rakyat oleh MO1 yg kini dan akan membebankan rakyat didahulukan.
    Macam ni ka sikap wakil2 yg dipilih.
    Syabas Amanah...tidak dihanyutkan oleh mainan pilitik PAS

    ReplyDelete
  2. Permasalahan rakyat dulu patut diselesaikan...
    Kan hj hadi kata blh ditunda.
    Lagipun itu bkn hukum hudud yg sebenar...cuma tambahan dr apa yg ada ja. Itu org umnopun blh utarakan.
    Patut masalah kecurian duit rakyat oleh MO1 yg kini dan akan membebankan rakyat didahulukan.
    Macam ni ka sikap wakil2 yg dipilih.
    Syabas Amanah...tidak dihanyutkan oleh mainan pilitik PAS

    ReplyDelete
  3. Salam semua,

    Kan pemudd PAS dah kena tipu dengan pemuda UMNO!!!

    Sewa hotel bagai rupa-rupanya tak datang!!!

    Saya teringat semasa saya menghadiri muktamar YADIM MAc lepas, pengarah eksekutif pusat penyelidikan PAS Dr Zuhdi Marzuki sanggup mempermainkan maksud hadis. Parti Islam apa macam ni???

    Orang bodoh macam En. Ir Anonymous je yang sanggup bermati-matian mempertahankan kemungkaran!!!

    Apa jadi sekarang??? Kebatilan dah digantikan dengan kebenaran!!! Si bodoh tu pun dah cabut lari tak tahan!!! Pergi oversea katanya. Bodoh macam tu oversea apa!!!

    ReplyDelete