Terkini

Razman enggan minta maaf, Nizar teruskan saman Razman Zakaria.

Ipoh,24 Oktober-Hakim Mahkamah Tinggi Ipoh hari ini mencadangkan saman yang difailkan oleh Timbalan Pengerusi AMANAH Perak, Dato' Seri Ir Mohammad Nizar Jamaluddin terhadap Pesuruhjaya Pas Perak, Razman Zakaria diselesaikan diluar mahkamah.

Nizar berjiwa besar bersedia untuk menarik balik saman tersebut dengan syarat Razman perlu memohon maaf atas dakwaan fitnah yang dilemparkan ke atasnya. Namun Razman enggan memohon maaf dan kes tersebut terus dibicarakan.

17 Responses to "Razman enggan minta maaf, Nizar teruskan saman Razman Zakaria."

  1. Hanya setakat suruh join DAP pun dah nak saman orang.. apalah selembik tisu punya pemimpin.. Masa satu adun DAP dan dua adun PKR masuk parti BEBAS di masa di kejatuhan kerajaan perak tahun 2009 dulu tu tak nak pulak dia saman!..

    Bagaimanapun, moral isu di atas ialah kalau nizar sendiri pun MALU nak masuk DAP sampai nak saman orang, bermakna memang tepatlah tindakan PAS memutuskan hubungan dgn DAP sebelum ni.. nanti dalam mahkamah bolehlah razman tanya nizar "Kalau kau malu masuk DAP kenapa kau tak malu jadi khodam DAP?".. Sekian..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam En. Anonymous,

      Kalau tak kerana Nizar, PAS dah bergabung dengan UMNO!!!

      Tak kisahlah adun DAP ke adun PKR ke, salahkah masuk parti bebas???

      Yang salah kalau memfitnah!!!

      Kau ni salah betul pun tak tahu nak memPIGS-buta di sini!!!

      Nanti dalam mahkamah bolehlah Nizar tanya Razman kalau malu jadi babi kenapa masuk PIGS???

      Hahahahha!!!!

      Bodoh punya orang PAS!!!

      Delete
    2. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
    3. ASSALAMU'ALAIKUM.WR.WB.
      ALHAMDULILLAH..!!
      saya bersyukur kpd Allah SWT.
      atas keberhasilan PENARIKAN UANG
      GHAIB.setelah melalui proses panjang &
      sangat sangat beresiko,dgn izin Allah
      alhamdulillah uang ghaib akhirnya berhsil
      kami keluarkan dgn jumlah yg luar biasa.
      UANG GHAIB INI PENAWARAN TERBARU DARI KAMI.
      setelah uang balik (UB) sudah terbukti keberhasilanya,
      dan sehubungan banyaknya orang yang menginginkan hal ini
      ( UANG GHAIB ), kami sanggup memproses penarikan UANG GHAIB,
      dengan catatan:
      1.masalah utang piutang (JUMLAH BESAR)
      2.tidak untuk memperkaya diri
      -PELET PUTIH/PENGASIHAN JARAK JAUH
      -MENAKLUKKAN LAWAN JENIS
      -PENGLARISAN/JIMAT GOIB BISNIS DLL
      APAKAH ANDA TERMASUK KATEGORI DI BAWAH INI.???
      4.BUTUH MODAL DALAM BUKA USAHA
      5.SELALU KALAH DALAM BERMAIN TOGEL
      6.DILILIT HUTANG
      7.BARANG BERHARGA ANDA SUDAH HABIS
      8.DILILIT HUTANG
      --------------------------------------------------
      bagi anda yang BENAR-BENAR SERIUS dalam hal ini.....
      silahkan menghubungi PAK HAJI RIDWAN diNO TLP 0852-1343-3456
      ATAU KLIK DI http://pesugihanputih45.blogspot.co.id/

      Delete
  2. Mana ada org PAN malu masuk DAP.. hina jugak rupanya DAP ni kan juak PAN?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tup tup Pas jadi pasikatan gagasan sejahtera PIGS apasal......hina nya parti agama......hudud jadi ruu355 kah kah kah! Kena kencing basah kuyup.....aik nak berfatwa lagi! Pooooodah!

      Delete
    2. En. Ir Anonymous,

      Orang PAS tak malu jadi PIGS!!!

      Kenapa nak jadi binatang kotor yang haram????

      Delete
  3. Allah bayar cash sbb suka labelkan org ....PIGS nenek moyang babi tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi hina pada yg menyokong kegiatan LGBT..

      Mana ada org PAN membela hak pengamal LGBT sbg rakyat mesia yg perlukan pekerjaan utk menyara "isteri" atau "suami" mereka jika mereka berkahwin sesama jenis.. takkan org PAN tergamak sampai tahap gaban macam tu.. cer tanya Mujahid, mana ada..

      Delete
    2. Harap jika nizar menang saman ni, juak PAN akan mula pandai rasa jijik kpd parti DAP.. tapi kalau setakat jadi khodam DAP rasanya taklah berapa jijik sangat kut..

      Delete
    3. Salam En. Ir Anonymous,

      Lagi hina orang yang memfitnah orang lain menyokong LGBT tapi tak ada bukti!!!

      Saya nak tanya, dahulu, Dr Lo'lo' Ghazali, ahli parlimen PAS memberi makan di lorong-lorong Chow Kit termasuk kepada pelacur dan anak-anak luar nikah, adakah ini bermaksud PAS sokong pelaur dan industri pelacuran serta menggalakkan anak luar nikah???

      Kau cakap sekarang, PAS sokong pelacuran dan anak luar nikah ke???

      Kau tu dahlah bodoh nak mampos, jangan dengan orang lain kau cakap LGBT parti kau kau buat-buat tak nampak!!!

      Patutlah parti kau dilabel sebagai PIGS oleh Allah hahahahaha!!!

      Bersekongkol kerja-kerja haram!!!

      Aku menyanjungi Allahyarhamah Dr Lo'Lo' Ghazali anak bekas mufti Perak yang beramal dan berdaawah mengikut Nabi bukan macam kau hentam keromo seperti babi!!!

      Kalau kau cakap bodoh macam tu lagi ibarat kau cakap PAS menyokong pelacuran!!!

      Delete
  4. Bila dah rasa bersalah penafian pun dikatakan fitnah.. tak perlu risau beb..

    Asal kutuk DAP je terus sentap.. typical khodam DAP..

    ReplyDelete
    Replies
    1. En. Ir Anonymous,

      Yang tak pernah rasa bersalah ialah PIGS!!!

      Kenapa nak sentap kalau kutukan tu benar!!!

      Sama juga babi tu PIGS, apa salahnya panggil babi PIGS???

      Typical Babi!!!

      Delete
  5. Saman jangan tak saman. Jangan kata mengata. Terus saman.

    ReplyDelete
  6. Kahkahkah wan rosli kena balun kat blog agen perubahan dia lari sini lak,tpi kena lagi kat sini kahkahkah..dok sebar bulu je.kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga tiada siapa yg pernah terlibat dgn rakaman audio yg berbunyi "abang suka bulu mah".. aamiin..

      Delete
    2. Kau ni bodoh ke tak sekolah ke apa???

      Daripada blog lain aku tengok kau ni bulu bulu tak habis-habis!!!

      Aku taulah kau ni bukan jurutera macam yang kau mengaku, jurutera kalau dah bodoh macam ni bukan jurutera namanya!!!

      Kau ni pernah dionani senior ke cakap benda-benda merepek macam ni???

      Delete