Terkini

Kuliah Jumaat itu profesional, sokong penguasa zalim profesional.

Tidak hadir sidang Parlimen, tumpu kuliah Jumaat dan  majlis tahnik , itu tindakan profesional.

Keluar dewan ketika Penguasa Zalim membentang bajet itu tidak profesional.Berpijak di bumi nyatalah Nik Abduh. Isytihar cepat PAS bersama UMNO/BN.


Sementara itu,Ahli Parlimen Shah Alam Khalid Samad membidas ahli Parlimen Pasir Mas Nik Mohd Abduh Nik Abduh Aziz yang didakwa membela pemimpin yang menzalimi rakyatnya sendiri. Pengarah komunikasi Amanah itu mengingatkan Nik Abduh yang juga ketua pemuda Pas serta pemimpin lain parti Islam itu agar tidak dilihat bersama dengan pemerintah yang zalim sebaliknya menzahirkan penentangan terhadap mereka. “Nik Abduh, Tantawi (Nasaruddin Hassan) dan yang lain wajar ingat, mereka sebagai wakil parti yang bernama Parti Islam sepatutnya mereka menjaga nama baik Islam, memimpin penentangan terhadap pemimpin kleptokrat, bukan membelanya. ”Ada pemimpin parti mereka yang sebut Pas mesti dijadikan pemimpin; bagaimana ingin diterima sebagai pemimpin sedangkan tidak diperlihat kepimpinannya? Duduk dan redha pada penzalim sambil yang lain bangun menentangnya?” katanya kepada pemberita(klik).

15 Responses to "Kuliah Jumaat itu profesional, sokong penguasa zalim profesional."

  1. Pabila pengKHIANAT nak mengajar org lain agar jgn KHIANATi rakyat.. Akibatnya ponteng parlimen beramai2 pun masih dianggap membela nasib rakyat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wan rosli tunjuk bodoh kat sini lak yer..kahkahkah.kat blog agen perubahan kena bodoh terus..jgn main sondol semcam je babi2 oii nti tersondol balak pyah.kahkah

      Delete
    2. Lucunya.. PAS dilihat mengkhianati amanah rakyat hanya kerana tidak turut bersama2 ahli parlimen PH PONTENG dewan parlimen beramai2 ketika pembentangan bajet 2017!!

      Kalau tanya pekerja cleaner di parlimen pun mereka boleh jawab dgn tepat siapa yg mengkhianati amanah rakyat sebenar2nya; ahli2 parlimen yg kekal duduk mendengar ketika sesi pembentangan bajet negara utk tahun 2017 ataupun ahli2 parlimen kaki PONTENG beramai2?..

      Delete
    3. Salam En Ir ANonymous,

      Baik kau cakap Haji HAdi yang selamanya ponteng kaki ponteng makan duit haram!!!

      Kalau tanya kat cleaner di PArlimen pun mereka kata mereka keluar ucapan PM, PM tak datang terus ucapan ketua pembangkang lagi kuat ponteng!!!

      Lagi teruk Haji HAdi semua ucapan dia tak datang, kaki makan duit haram tu!!!

      Delete
    4. Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Delete
    5. ASSALAMU'ALAIKUM.WR.WB.
      ALHAMDULILLAH..!!
      saya bersyukur kpd Allah SWT.
      atas keberhasilan PENARIKAN UANG
      GHAIB.setelah melalui proses panjang &
      sangat sangat beresiko,dgn izin Allah
      alhamdulillah uang ghaib akhirnya berhsil
      kami keluarkan dgn jumlah yg luar biasa.
      UANG GHAIB INI PENAWARAN TERBARU DARI KAMI.
      setelah uang balik (UB) sudah terbukti keberhasilanya,
      dan sehubungan banyaknya orang yang menginginkan hal ini
      ( UANG GHAIB ), kami sanggup memproses penarikan UANG GHAIB,
      dengan catatan:
      1.masalah utang piutang (JUMLAH BESAR)
      2.tidak untuk memperkaya diri
      -PELET PUTIH/PENGASIHAN JARAK JAUH
      -MENAKLUKKAN LAWAN JENIS
      -PENGLARISAN/JIMAT GOIB BISNIS DLL
      APAKAH ANDA TERMASUK KATEGORI DI BAWAH INI.???
      4.BUTUH MODAL DALAM BUKA USAHA
      5.SELALU KALAH DALAM BERMAIN TOGEL
      6.DILILIT HUTANG
      7.BARANG BERHARGA ANDA SUDAH HABIS
      8.DILILIT HUTANG
      --------------------------------------------------
      bagi anda yang BENAR-BENAR SERIUS dalam hal ini.....
      silahkan menghubungi PAK HAJI RIDWAN diNO TLP 0852-1343-3456
      ATAU KLIK DI http://pesugihanputih45.blogspot.co.id/

      Delete
  2. Tok guru dah ajar bahawa hadir kuliah dan dtg makan kenduri tahnik lebih utama dari hadir ke parlimen. Apakata nanti "bila" (kalau dapat keizinan lah dari Najib!) Hj Hadi nak bentangkan RUU 355 tu, semua ahli Parlimen pakat ponteng sebab nak hadir majlis cukur jambul atau majlis khatan beramai2 atau hadir majlis hepi besday siap potong kek (kalau nak ikut stail PAS boleh potong pulut pakai keris). Apa macam Nik Abduh? Nak tuduh tak professional ka sedangkan itulah teladan yang dah ditunjukkan oleh "naib Ketua Ulamak" Doniiaaa? Nak jadi pemimpin sedangkan diri sendiri pun tak mampu nak pimpin...hampeh...!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau jadi bentang RUU alhamdulillah.. kalau jadi dan pembangkang nak boikot pun takpe sebab mereka memang ada niat dari awal tak nak menyokong RUU ni.. tak jadi kudis pun kpd PAS..

      Delete
    2. Salam En. Ir Anonymous,

      Haji Hadi tu kalau dah bodoh tu bodoh juga!!!

      Dah berkurap dah ponggong dia sebab tu tak larat nak duduk dalam dewan parlimen!!!

      Baik dia duduk Tehran geng dengan budak-budak syiah!!!

      Asyik-asyik kena tipu dengan diri sendiri baik kena tipu pula dengan syiah ya tak???

      Dah bodoh lepas tu tak sedar diri sendiri bodoh, jadilah Haji HAdi presiden PIGS!!!

      Delete
  3. Mana ada org PAN terlibat dgn SYIAH masa PRU 13 di Pendang Kedah dulu sehinggakan para penyokong pun pakat beramai2 boikot tak nak pangkah calon parti tertentu.. mana ada beb..

    ReplyDelete
    Replies
    1. En. Ir Anonymous,

      Betullah mana ada orang Amanah yang sokong syiah!!!

      Yang ada Haji Hadi presiden PIGS penyokong tegar syiah yang suka kahwin mutaah!!!

      Delete
  4. Mana ada orang PAN punyai rakaman suara dgn wanita yg bernama normah di Kota Bharu.. mana ada..

    ReplyDelete
  5. En. Ir Anonymous,

    Dah tak ada tu tak adalah, sama juga macam video MAt Sabu tolak Hudud!!!

    Tak ada kan???

    Kalau di Kelantan tu tak ada rasuah, tak ada kebas tapi balak hilang juga!!!!!

    Rupa-rupanya ada sebab tu takut menyorok belakang DS NAjib suruh cover!!!

    ReplyDelete
  6. Mana ada org PAN terlibat dgn rakaman audio yg berbunyi "abang suka bulu mah".. mana ada beb..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni berbakul-bakul orang maki kau agaknya dah lebih 44 kali dah jadi bodoh terus betul-betul!!!

      Kau ni nak sindir apa kau cakap terang-terang???

      Delete