MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Ustaz Idris Ahmad suka UMNO kencing berkali-kali.

Pas tidak pernah kisah kalau ditipu oleh Umno sekali lagi dalam isu Rang Undang-undang Akta 355 (RUU 355), kata naib presidennya, Idris Ahmad.

Ketika berceramah di Kuantan malam tadi, Idris yang juga ahli parlimen Bukit Gantang berkata, Pas dan rakyat negara ini sudah lama ditipu oleh BN.

"Kita dah pilihan raya 13 kali. Dah 13 kali kita dikencing (ditipu) oleh BN. Sebab tu kita kalah selalu.

"Jadi kalau kena kencing sekali lagi kita tidak terkejutlah," kata Idris dalam ceramah itu.

Bagi beliau, Pas tidak rugi dikencing oleh Umno tetapi Umnolah yang rugi .Berita PAS kena kencing selalu(klik).



6 Responses to "Ustaz Idris Ahmad suka UMNO kencing berkali-kali."

  1. Lebai "ngok" yang tiap2 hari mandi kencing tapi masih dok mengaku bahawa merekalah manusia2 yang paling harum kat Mesia ni. PAS dibawah Hj Hadi sedang menuju zaman jahiliyah.... Jahil yang payah nak di ubah...

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  2. tak payahlah nak berdolak-dalih.....cakap sajalah dah dapat dedak....kena kencing pun tak kisah....bodoh

    ReplyDelete
  3. habis jubah pak lebai bau hancing...

    ReplyDelete
  4. Aiishhh, gelilah, sampai macam tu sekali, mesti ada sesuatu yang menyebabkan redha kena kencing umno. Kalau kencing bukan umno mesti marah tu.

    ReplyDelete
  5. Kerelaan dikencing berkali-kali inilah yang dikatakan "mengamalkan politik natang...oppss...matang !"

    ReplyDelete
  6. Kencing berdiri ataupun kencing duduk,PAS kaki kencing dan suka kena kencing depan2 muka.

    ReplyDelete