Terkini

BERSIH05,susah rakyat dan ganggu ketenteraman awam-Hj Hadi


KUALA TERENGGANU: PAS menyifatkan perhimpunan haram Bersih 5 pada Sabtu lalu menyusahkan rakyat dan mengganggu ketenteraman awam. Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, berkata perhimpunan itu yang gagal dikawal dengan baik oleh penganjurnya, jelas menjejaskan hak keamanan rakyat negara ini.

 Katanya, PAS gembira kerana ahli dan penyokongnya mematuhi keputusan supaya tidak menyertai Bersih 5. "Kita melihat tidak ada satu kawalan yang baik untuk mematuhi ketenteraman awam di mana keamanan adalah hak semua. 

"Boleh berdemonstrasi tetapi biarlah dengan adab yang baik. Kita tidak mahu demonstrasi menyebabkan) berlaku pertembungan yang merugikan rakyat," katanya yang ditemui pada waktu rehat persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN), di Wisma Darul Iman di sini, hari ini.

Sumber,nada macam UMNO.

8 Responses to "BERSIH05,susah rakyat dan ganggu ketenteraman awam-Hj Hadi"

  1. Terima kasih kerana menjadi jurucakap menteri bn

    ReplyDelete
  2. habis...dah sedap disuap dedak......nanti dapat lagi

    ReplyDelete
  3. Sebenar nya "SI PUNAHSEHAT" masih mamai kerana baru di discharge dari "RUMAH SAKIT JIWA" sehingga dia angau dengan mengeluarkan kata kata yang menyalahi apa yang di nyatakan oleh Suhakam dan Makamah yang memberi ruling bahawa unjuk rasa yang di usahakan oleh BERSIH 5 tidak salah kerana ia nya sudah termaktum di dala Perlembaggan Malaysia.
    "Mana ahli PAS yang menyerti perhimpunan BERSIH 5 akan di ambil tindakan" satu statement yang sudah muak aku membaca nya. Salah seorang dari jutaan ahli PAS(kalau benar angka nya) yang kerap di lihat menyertai program parti pemangkang ada lah Y.B Datuk Mahfuz Omar MP Pokok Senan. Tiada apa apa tindakan pun yang di ambil!!! Yang terkini kenyatan TITM yang mempertikai kan penangkap Puan Marina Chin Abdullah di bawak akta Dajjal yang bernama Sosma. Apa pula yang ingin Tuan Punahsehat perkatakan?

    ReplyDelete