MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

RUU355,Inilah masanya Hj Hadi letak jawatan,

Keputusan BN untuk tidak membentangkan rang undang-undang meminda akta 355 adalah bukti presiden Pas telah mempermainkan umat Islam.

"Sewajarnya beliau dan seluruh ajk Pas pusat meletak jawatan secara en bloc," kata Penasihat Amanah Kelantan Datuk Husam Musa pada sidang media di majlis menaikkan bendera di Jalan Kebun Sultan Kota Bharu petang tadi.

Keputusan ini yang disifatkan beliau 'jalan mati' dalam episod RUU355 ciptaan ahli parlimen Marang itu dan memberi implikasi buruk kepada agama Islam.

"(Datuk Seri) Hadi (Awang) tidak boleh lari dari tanggungjawab kerosakan ini dan beliau bersama-sama jawatankuasa Pas pusat perlu meletakkan jawatan sebagai pemimpin parti," katanya.

5 Responses to "RUU355,Inilah masanya Hj Hadi letak jawatan,"

  1. Ewah kepala hotak bisul lu husam.. baru jadi penasihat PAN Kelantan dah berlagak seolah2 Mursyidul Am PAS..

    Sedangkan kami sendiri yg tendang kamu dari PAS tetiba memandai nak ajar kami nak buat itu ini. Buktikan dulu yg kamu boleh tunjuk ajar siti kasim tu setelah ulamak Pangkor 2 gagal melakukannya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org pas dah terasa bahang tak tak mengaku kesilapan . Atau ( stupit proud)

      Delete
    2. Tuan Yusoff.. apa yg silapnya? Kalau PAN boleh lah sehinggakan KAFIR pengerusikan mesyuarat FATWA utk org Islam macam Tuan Yusoff pun dianggap TIADA SILAPNYA! Stupid Barua..

      Delete
  2. Modal lebai-lebai dan penyokobg mereka yv berotak kerdil... Duk asyik main sentimen kafir, munafiq!!!
    Dah kehabisan modal...kerana mereka yg totok cap bulan tu spesis pak turut, tanpa mau guna otak!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa salahkah aku tujukan kafir kpd pengerusi belek fatwa di Penang? Pok amid marah ke aku kata LGE kafir?

      Tapi tak marah LGE kafir pengerusikan mesyuarat belek fatwa utk org Islam mcm pok amid??

      Delete