MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

PAS bertandinglah222kerusi,80 sikit sangat.

PAS hendak bertanding 80 kerusi dan menggesa pembangkang yang lain jangan bertanding di mana mereka bertanding. RAKYAT amat alu-alukan hasrat murni PAS ini.


Tetapi rakyat hendak melawan BN dan mereka yang  cenderung menyokong BN.  PENGUNDI tidak rela terus dizalimi dan ditindas selama-lamanya.


Biarlah  jika PAS  mahu  bertanding 222 kerusi , ini lebih bagus berbanding 80 kerusi.


Apa yang penting kini, komponen PH sudah tahu di mana , mereka bertanding. Guna satu logo, biarkan BN dan rakan sekutunya.

4 Responses to "PAS bertandinglah222kerusi,80 sikit sangat."

  1. Laaa tak payah pening2.. nak cabar PAS di 80 kerusi tu silakan je.. pas kan dah bukak gelanggnag tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah gelangang rambong ke dikir barat? Saja nak tanya, dah makan dedak ke blom?

      Delete
    2. Tak habis2 nak fitnah.. cukup2lah tu.. kalau berani lawan aje.. itupun kalau DAP bg kebenaran pada PAN lah..

      Delete
  2. aku takut nanti ceramah dengan org bunian macam masa PRK kuale aritu. kesian kt penceramah.

    ReplyDelete