MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Wau,300 000 ribu Ahli AMANAH Sungai Buloh nak keluar parti.!

Kerana dia kecewa  Ustaz Ahmad Awang tiada dalam senarai pimpinan, dia pun buat surat terbuka. SURAT pula banyak cacatnya. NAK tipu orang atas darat.

>>>>>>PALSU>>>>>>>

Saya ingin mengesahkan bahawa Surat Terbuka ini adalah Palsu, penama tidak dikenali dan bukan ahli Amanah Subang. 
Berdasarkan fakta berikut:

1. Gelaran YDP tidak ada dalam.perlembagaan Amanah.
2. Tidak ada istilah kawasan Sungai Buloh dalam.perlembagaan melainkan kawasan hanya untuk di peringkat parlimen.
Dengan dua fakta ringkas ini, cukup jelas bahawa penama surat ini bukan ahli Amanah kerana beliau tidak mahir dan tidak faham istilah-istilah gelaran jawatan mahupun kawasan tadbir Amanah dalam perlembagaan Amanah.
Saya mohon supaya tidak diviralkan dan sekiranya surat terbuka ini sampai kepada pembacaan dalam group whatsapp tuan/puan saya mohon bantu untuk nafikan terus supaya ahli kumpulan lain tidak keliru dengan maklumat fitnah ini.

Terima kasih.

Ustazah Mariam Abdul Rashid 
Timbalan Ketua
Parti Amanah Negara
Kawasan Subang.

16 Jul 2017
Paya Jaras, Sungai Buloh

>>>>>PALSU>>>>>>>
SURAT TERBUKA BERKENAAN PENGABAIAN TERHADAP TUAN GURU HJ. AHMAD AWANG OLEH HAR^PAN.

Saya selaku YDP Parti Amanah Negara Tanah Air Tercinta bagi kawasan Sungai Buloh mewakili suara akar umbi di kawasan ini ingin melahirkan rasa tidak puas hati berkenaan pemilihan jawatankuasa Pakatan HAR^PAN sebagaimana yg diumumkan oleh Pengerusi HAR^PAN Tun Dr. Mahathir baru-baru ini. 

Bagi kami adalah tidak wajar sosok sehebat Tuan Guru Hj. Ahmad Awang di ketepikan langsung dari menjawat jawatan kanan dalam HAR^PAN.

Ini kerana jasa-jasa dan sumbangan tuan guru Ahmad Awang sangatlah besar terutamanya kita menggerakkan tsunami didalam PAS menentang Hj. Hadi. Di kala Presiden Parti Amanah Negara Tanah Air Tercinta yg pada masa itu merupakan Timbalan Presiden PAS pun penakut untuk menentang Hj. Hadi maka hadirlah Tuan Guru Ahmad Awang dengan penuh gaya bangkit membawa arus tsunami yg hebat di dalam PAS hinggakan PAS hari ini lumpuh di serara negara. 

Namun apa yg mendukacitakan setelah kejayaan dikecap legasi hebat tuan guru ini cepat benar dilupakan seolah-olah ade gerakan terancang untuk mengabaikan individu yg banyak berjasa dalam Parti Amanah Negara Tanah Air Tercinta ini. Jika semasa gerakan tsunami menumbangkan PAS dulu tuan guru itu diusung kemana sahaja, disanjung-sanjung dan dipuja-puja namun kini semuanya sepi bahkan hanya diundang untuk membacakan doa merasmi serta hanya berhidang meggi sahaja. Inikah cara kita menghargai wira yg membentuk asas parti kita? Seharusnya Tuan Haji Mohamad Sabu sebagai presiden parti mendesak agar HAR^PAN meletakkan Tuan Guru Ahmad Awang sebaris dengan Tun Mahathir yg bertindak sebagai Pengerusi dan juga Datuk Seri Anwar yg berjawatan Ketua Umum.

Justeru kami mendesak agar Tuan Guru Ahmad Awang dilantik sebagai Mursyidul Am bagi HAR^PAN bagi menghargai sumbangan beliau dan kami ahli Parti Amanah Negara Tanah Air Tercinta di kawasan sungai buloh yg berjumlah 300 000 orang memberi amaran akan meninggalkan HAR^PAN jika Tuan Guru Ahmad Awang tidak dilantik sebagai pemimpin kanan HAR^PAN.
Sekian, terima kasih.

Dr. Ustaz Mohd Habib Abdullah (Ph.D Hadas Kubro, Univ. Mutaah Jordan)
Yang Di pertua,
Parti Amanah Negara Tanah Air Tercinta.
Kawasan Sungai Buloh.
Parlimen Subang.

>>>>>PALSU>>>>>>

17 Responses to "Wau,300 000 ribu Ahli AMANAH Sungai Buloh nak keluar parti.!"

  1. Toksah amik tahu dah pasal lebai pangkor 2 ni.. buang karen..

    ReplyDelete
  2. Kalau tak boleh bagi bukti, masih nak sambung lagi fitnah, kau tu dah bukan manusia lagi, kau tu haiwan!!!

    Haiwan je yang tak ada akal, tak perlu ada bukti!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebai pangkor 2 ada ke bagi bukti bila fitnah UG? Asyik mengulang2 citer lama sampai ke seminar tgna.. agar org lupa akan peristiwa pangkor 2 phuii!

      Delete
    2. Tak payah cakap pasal benda lain pusing2 merapu.

      Tak payah meludah bukan kena pada aku pun!!!

      Kalau kau tak ada bukti kau masih nak menyebarkan fitnah, kau memang bukan manusia. Kau tu babi!!!

      Delete
    3. Kau nasihatkan lebai pangkor 2 tu .. jangan seronok sgt main fitnah UG.. sekarang kan dah malu.. UG tak jadi pun..

      Delete
    4. Tak payah nasihat orang lain!!!

      Nasihat aku pada kau, kalau kau tak boleh beri bukti, kau masih nak teruskan fitnah, kau memang babi!!!

      Babi macam kau tak berakal, mana perlu ada bukti!!!

      Delete
    5. Lebai pangkor 2 punya fitnah UG habis para barua termakan.. tu yg sampai lompat parti langgar sumpah baiah.. power sungguh fitnah dia..

      Delete
    6. Wahai orang-orang yang beriman! Jauhilah kebanyakan dari sangkaan (supaya kamu tidak menyangka sangkaan yang dilarang) kerana sesungguhnya sebahagian dari sangkaan itu adalah dosa; dan janganlah kamu mengintip atau mencari-cari kesalahan dan keaiban orang; dan janganlah setengah kamu mengumpat setengahnya yang lain. Adakah seseorang dari kamu suka memakan daging saudaranya yang telah mati? (Jika demikian keadaan mengumpat) maka sudah tentu kamu jijik kepadanya. (Oleh itu, patuhilah larangan-larangan yang tersebut) dan bertaqwalah kamu kepada Allah; sesungguhnya Allah Penerima taubat, lagi Maha mengasihani.(Al-Hujuraat 49:12)

      Tajuk sebelum ni kau fitnah Mohd Nasir!!!

      Ni ayat al-Quran yang kau kata Mohd Nasir lebih beriman dengan Perjanjian Pangkor 2 lagi!!!

      Kalau kau beriman dengan ayat al-Quran, kau tunjuk bukti. Kalau kau tak boleh, kau minta maaf dengan Mohd Nasir dan senyap!!!

      Jangan tunjuk perangai babilah di sini. Parti kau pun PAS@PIGS kau nak jadi babi juga???

      Delete
  3. Anonymous Walaon lebai kaki fitnah yang bodoh.

    Sampai sekarang tak boleh tunjuk bukti, siapa nak percaya babi pemfitnah macam kau???

    ReplyDelete
  4. Percaya le wanrosli, kalau dibuat undian kat sini, majoriti besar akan kata ko ni bodo.

    ReplyDelete
  5. Bukannya susah kalau ko nak tahu samada ko ni bodo ke tak. Baca semua hujah nobody, kemudian keluarkan pula hujah ko. Setakat ni tak terjawab kan? Itu tanda jelas betapa bodonya ngko. Lps tu baca pulak cara ko menjawab. Yg nmpk hanya pengulangan kebodohan kerana apa sahaja isu yg ko kembali ketengahkan telah diulas dan dijawab secara ilmiah oleh nobody. Lg satu, banyak kali juga tgk bila tersepit nada jawapan ko mcm budak tadika merajuk. Sia2 le makbapak hantar kesekolah kalau otak ko tak membesar. Aku cuma bimbang sikap ko yg begini mungkin berpunca dr hobi suka buat fitnah, tak reti pulak nak maaf, dah tersudut pun masih menegakkan benang basah dan byk lagi le jenis sial2 lain. Byk sgt statement ko yg ntah apa2, aku panggil ko bodo dgn sebab dan alasan konkrit. Bukan senang2 je buat fitnah mcm yg ko amalkan. Nasib le samada ko faham ke tak posting ni. Maklum le ia ditujukan kpd seekor manusia yg bodo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. So sekarang sape lagi yg buat fitnah UG kalau bukan lebai pangkor 2? Sila sebut nama2 yg kamu tahu seandainya kamu bijak bestari.. tapi mesti tak boleh jawab punya..

      Delete
    2. Aku tanya kau elok2, kau ada bukti tak UG tu fitnah ke tak???

      Kau dah selidik betul-betul ke UG tu sebenarnya fitnah ke tak???

      Macam mana kau yakin aku tak boleh jawab!!!

      Kau ni kelakarlah!!!

      Jangan sampai jadi macam skandal BMF yang kau tuduh Mahathir tu. Kalau kau tak ada kepakaran dalam bidang perakaunan, kewangan atau audit, baik kau semak dulu, takut2 jadi fitnah pula!!!

      Delete
  6. Fitnah tengkorak ko. Hadi siap kata PKR dan DAP dah pun setuju dgn UG walhal itu semata2 rekaan dia. Lihat juga pengakuan nasaruddin Dan hasan ali yg mengatakan UG tak dpt dilaksanakan kerana masih ada TGNA dan professional pada masa tu. Aku menyokong seseorg tapi aku tidak semestinya walak dgnnya sekiranya dia cakap tak serupa bikin. Yg lebih penting aku tak mahu jadi bodo mcm ko.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kamu masih percaya kpd fitnah UG si lebai pangkor 2, kenapa masih belum jadi kenyataan UG ni.. ni mesti fitnah si lebai pangkor 2!

      Delete
  7. Nak jadi kenyataan mcm mana bodo. Rahsia dah bocor awal. Arwah TNGA pun dah sound kat puak2 tu. Lg satu majoriti ahli2 PAS takkan terima benda ni. Public secret dah isu ni cuma juhalak jenis bodo mcm ko je yg tak percaya. Seronok sgt ke jadi bodo ni wanrosli?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak berselindung di sebalik nama arwah agar dilihat betul.. atgna telah diberi maklumat salah oleh si mimpi arwah 15 kali.. bila dah dapat penjelasan yg betul dari tghh sendiri terus arwah minta akar umbi agar menyokong TGHH (inilah yg kami pegang hingga sekarang) dan arwah tidak perkenan utk melantik husam sbg penggantinya.. juga beberapa bekas setiausaha arwah pun tidak dilanjutkan khidmatnya lantaran mereka pro mimpi 15 kali..

      Delete