MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

AJK PAS macam cybertrooper jalanan .

Dulu sanggup bagi borang PAS kepada Mahathir,Tun tak berkenan.mulalah cari alasan kutuk Tun Dr Mahathir.

Baca tulisan  Ajk Pas ini seperti cybertrooper jalanan sahaja.

Bagi ambe Mahathir adalah manusia dengan darah Umno sejati. Dia rela dimaki, disumpah-seranah, dihina dan diperlakukan apa saja demi untuk menyelamatkan Umno.

Setakat ini Mahathir berjaya melaksanakan tugasnya dengan sangat berkesan. Menyusup ke dalam PH dan memporak-porandakan pakatan dalam PH yang dah sedia rapuh sehingga jadilah PH satu pakatan dengan 3 driver. Lalu bila PH porak poranda maka yang untung adalah Umno.

Akhirnya hanya tinggal PAS saja yang tak mampu ditipu oleh Mahathir dan menjadi lawan yang dapat  memberi ancaman kepada Umno.

Saya tak percaya Mahathir masih ada cita-cita nak jadi PM. Mahathir bukannya budak-budak. Dia dah puas berada di puncak kuasa. Dia pun tahu bahawa mustahil PH boleh perintah Malaysia. Yang bodohnya ialah mereka yang kini sanjung Mahathir sedangkan dulu tengok muka Mahathir pun rasa nak muntah. Sekarang Mahathir kentut atas muka mereka tapi mereka kata, oh! wanginya!

Dalam umur seperti Mahathir sekarang, kalau sambut hari jadi, tiup lilin pun dah tak berapa nak mati, Mahathir membuktikan sayang beliau kepada Umno dengan cara yang sangat luar biasa dan tak terjangkau dek akal mereka yang telah ditipu.

Ingat! Mahathir tak pernah minta maaf walau sepatah atas apa yang dia tuduh kepada Anwar. Mahathir juga tak pernah minta maaf walau sepatah atas segala salah laku sepanjang dia jadi PM selama 22 tahun.

Dr Azman Ibrahim
AJK PAS Pusat
6 Ogos 2017

13 Responses to "AJK PAS macam cybertrooper jalanan ."

  1. Usah lah di layan dan di publish berita berkaitan dengan PAS ini kerana aku dan ramai lagi begitu meluat dengan apa berita sekali pun kalau berkaitan dengan PAS. Tamah meluat apa bila ada gambar gambar "MEREKA" yang di published sekali. Kani aku menanti kan keputusan PRU 14 dan ingin melihat sama ada yang telah menang sebelum ini akan berjaya mengekalkan kemenangan mereka!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saadun, pan mana ada kekuatan langsung jika tidak dikaitkan dgn pas! Aku dgr pkr dan dap sendiri tak mahu serahkan kerusi mereka utk ditandingi pan. Mereka lebih rela menyerahkan kerusi kpd ppbm utk ditandingi berbanding kpd pan. Pan kini dah jadi bangsat dlm PH cuma pan buat2 tak nampak aje..

      Delete
    2. Dan satu lagi melalui kajian2 yg tidak didedahkan oleh byk pihak termasuk pihak universiti2 dan INVOKE sendiri, peratusan org melayu yg menyokong pan hanyalah setakat 5% shj. Harap maklum bro..

      Delete
    3. Masa nak saman SR Pas wajibkan ahli derma RM 5 seorang. Jumlah terkumpul dari bulan April sampai Julai RM 78,000++.

      Kalau ikut jumlah ni ahli PAS yang komited 15,000++ orang je. Campur ahli Ikatan 71 orang, kuat ke macam tu hahaha!!!

      Pas kan umur warga emas, dah kerepot, dah tak kuat, nyanyuk, bawak2lah sedar diri langit tu tinggi ke rendah hahaha!!!

      Delete
    4. Aku bukan tak percaya pada kajian universiti atau invoke, aku tak percaya pada kau hahaha!!!

      Menipu je lebih, sampai sekarang satu bukti pun tak dapat beri hahaha!!!

      Delete
  2. Mrk yg bagi borang Pas pada che det sekrg pun dah duk dalam pan. Janganlah "sisi bukit" buat bodoh walaupun dah mmg bodoh. Pas pun tak kisah pasal che det, bukan dia tak pernah hilang negeri masa dia jd PM.

    ReplyDelete
    Replies
    1. En. Ujang, yang beri borang adalah AKP Pemuda PAS Pusat yang diketuai oleh Ir. Haji Khairil Nizam Khirudin.

      Ir. Haji Khairil Nizam Khirudin ni naib ketua pemuda Pas ke Amanah???

      Encik, saya tak suka panggil orang bodoh tak tentu pasal, tetapi kalau tuduh Sisi Bukit bodoh pastikan diri sendiri tak bodoh!!!

      Delete
    2. Ada ke parti amanah? Layak ker parti tu dipangil amanah? PAN ada lar..

      Delete
  3. Ada ke parti islam setanah melayu???

    Layak ker parti tu dipanggil pas??? PIGS ada lar hahahhaha!!!

    Kalau dah menyeru perkara syirik eloklah bergelar "BABI" HUUUAHAHAHUUAHHA!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parti amanah ada ke? Parti amah kpd dap ada lar!! Keh keh..

      Delete
    2. Parti syirik patutlah Allah laknat sebagai "BABI"!!!

      Patutlah abbreviation jadi PIGS keh keh!!

      Syirik kepada Allah!!! Hahahaha

      Delete
    3. Cukup2lah tu bersikap macam budak bodoh..hampir tak de sape nak layan kamu ni.. aku juga kengkadang layan sebab terlalu kesian..

      Delete
  4. Maaf jika lewat pasan ini saya publikasikan dan sampaikan kisah sukses saya.
    saya seorang TKI DI MALAYSIA
    pengen pulang ke indonesia tapi gak ada ongkos
    sempat saya putus asa apalagi dengan keadaan susah
    gaji suami saya itupun buat makan sehari2. sedangkan hutang banyak
    kebetulan suami saya buka-buka internet Dan mendapatkan
    nomor MBAH KASSENG (0853-4288-2547) katanya bisa bantu orang melunasi hutang
    melalui jalan TOGEL dan dengan keadaan susah, terpaksa saya
    hubungi dan minta angka bocoran Toto/malaysia
    angka yang di berikan waktu itu 4D 
    ternyata betul-betul tembus 100% alhamdulillah dapat 269.jt Oleh Karna itu saya posting no HP MBAH KASSENG ini supaya saudarah-saudara ku di indonesia maupun di luar negri yang sangat kesulitan masalah ekonomi (kesusahan) jangan anda putus asa. Karna jalan masih panjang yang penting anda tdk malu atau takut menghubungi MBAH KASSENG. Semua akan berubah Karna kesuksesan ada pada diri kita sendiri. Yakin dan percaya bahwa itu semua akan tercapai berkat bantuan dari mbah AMIN.
    MBAH KASSENG
    NO: 0853-4288-2547 / +6285-342-882-547

    ReplyDelete