MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Zuraida tidak ikut realiti,ikut sedap mulut sahaja.

Zuraida ni,rakan sekutu PAS atau BN ? AMANAH Selangor meminta Azmin selaku MB PH untuk mengambil tindakan ke atas PAS yang bukannya kemponen PH.Tidak timbul soal tidak boleh dibincang secara terbuka dalam Konvensyen Amanah Selangor.
ANEHNYA,bila Muktamar Pas Sebulat Suara Secara Standing Ovation PUTUS dgn PKR, tidak pula ZURAIDA sebut sbg Politik Tidak Matang.
Pendapat YB Zuraida bukan seperti partinya komponen PH(Klik)

PAS jenis tak tahu malu,apa dia tak kata DAP.Tapi di Selangor boleh  bersama DAP.
AMANAH Selangor minta Azmin Ali kaji balik hubungan dengan PAS.Mereka bukan PH,( klik)

9 Responses to "Zuraida tidak ikut realiti,ikut sedap mulut sahaja."

  1. Replies
    1. Aik terasa kah?......betul la tu, pas tak tau malu, dgn tuhan pun tak malu.

      Delete
    2. Aik terasa kah?......betul la tu, pas tak tau malu, dgn tuhan pun tak malu.

      Delete
    3. Bila siti kasim dan ahli politik sabah menyentuh topik Nabi Ibrahim SAW, apa yg PAN buat?

      PAN lebih malu kpd situ kasim dan org sabah tersebut berbanding malu dgn tuhan.. astaghfirullah..

      Delete
    4. Muslimat PAN siap seronok dpt bergambar dgn si rambut putih siti kasim..ish ish ntahlaa

      Delete
    5. hadi bergambar sedondong dgn penyamun negara tak malu pulak ish ish ish...

      Delete
    6. Apa yg nak malunya.. najib tak kata mimpi nabi ibrahim bukan dari tuhan..

      Delete
  2. Hal hal peribadi, ketepikan dulu.
    Bila pas dah putuskan hubungan politik dgn PKR, sila la berambus dri mana-mana tempat yg PKR ada. Itu baru lah berprinsip.
    Ini tidak, dia sendiri yg putuskan hubungan, maki hamun lagi, dah war-warkan nak bertanding merebut kerusi PKR lagi, sedap-sedap je wakil parti lebai-lebai bercokoh kat situ.
    Dasar lebai-lebai biawak, kulit muka pulak jenis kulit babi.... tak malu!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau kerajaan selangor milik pkr barulah pas perlu berambus.. ini pun susah nak paham..

      Masalahnya kerajaan selangor milik pr bukan ph faham ke pok amid ni? Kalau dap dah bubarkan pr itu bukan masalah pas.. pas takperlu akur kpd tindakan dap itu sebagaimana pan sujud sembah kaki dap.. faham ke ni pok amid?

      Bila pan nak sembah sujud dap janganlah fikir pas pun wajib ikut sama.. ngoklah pan ni..

      Delete