Terkini

RUU355 TANGGUH UNTUK TARIK UNDI CINA.

Kenyataan atau tulisan didakwa kepunyaan Ketua Ulamak PAS,Ruu355 tangguh untuk mengelakkan kehilangan undi Cina.Ruu355,bukan lagi nyawa,Ruu355 bukan lagi jika tak undi boleh tanam dijirat Cina.Ruu355 jika tangguh bukan lagi letak jaeatan MB.Ruu355 jika tangguh bukan lagi perang dengan UMNO.

Ruu355 kita simpan stor dulu.Lepas PRU 14,kita cuci debu ,kita usung lagi.

2 Responses to "RUU355 TANGGUH UNTUK TARIK UNDI CINA."

  1. Bukankah pas dah declare sebelum ini bhw akan bekerjasama dgn umno HANYA atas perkara2 yg memberi manfaat kpd islam dan rakyat.. jadi mungkin inilah salah satu kerjasama yg dimaksudkan.. iaitu usahasama utk mengekalkan pemerintahan islam di Kelantan.

    Di peringkat persekutuan pula, jika di sana hanya ada dua pilihan dan TERPAKSA memilih samada memilih pemimpin melayu rasuah atau cina rasuah pastilah kita sudah sedia maklum siapa yg patut menjadi pilihan kita... begitu juga jika kita memilih melayu dan cina yg kononnya tak rasuah tapi jika ia membolehkan pemimpin kafir naik menjadi PM, maka ianya bukan pilihan yg baik.. begitu juga jika seorang melayu dipilih menjadi PM tapi sebenarnya jika di belakangnya adalah org kafir sptmana yg pernah terjadi di salah sebuah negeri sebelum ini, maka itu juga bukanlah pilihan yg baik.

    Dengan erti kata lain, pilihan yg paling baik sebenarnya ialah memilih pemimpin yg memegang sepenuhnya kaedah islam dalam memerintah kerana jika islam memerintah maka melayu selamat, cina selamat, india selamat dan yg lain2 juga selamat.

    Bagi RUU 355 pula, jika ia ditangguhkan oleh umno, ia tidaklah menjadi masalah kpd pas.. tapi jika ianya mahu dilupuskan terus maka barulah ianya tidak boleh diterima sama sekali oleh pas.

    ReplyDelete
  2. Mcm surat offer masuk u saddick jer...nk membohong pun...pro la skit...satu lagi...x rasa berdosa ke buat dan sebar fitnah?

    ReplyDelete