Terkini

Hj Hadi tak faham"Khalid says ready to work with UMNO"

 Haji Hadi menyatakan tiada satu perkataan Khalid Ibrahim sokong UMNO.
Khalid says ready to work with UMNO,PAS in Ge14.

14 Responses to "Hj Hadi tak faham"Khalid says ready to work with UMNO""

  1. Replies
    1. Siapa yg dpt terima hakikat tanah wisma tik guru PAS punya..

      Delete
    2. PAS beli tanah beribu riban dapat tanah jer. Macam ada yg tak kena jer ....

      Delete
    3. So tuntut pampasan utk bangunan yg dibina (dgn duit derma) atas pokok ehhh atas tanah banyak yg kena la?

      Delete
    4. giler ke ape .. beli bangunan dgn duit krajaan negeri tp utk kepentingan parti. bknkah nie dh slh gune kuase?

      Delete
    5. Nape tak repot?. ke fitnah je tu? macam jugak ada org kata ada ehh nampak je bukti 90 juta..

      Delete
  2. Mana Hadi Wang nak faham kerana Khalid speaks OMPUTIH where as he only understand The ancient Arabic. Itu sebab nya dia tak tahu apa itu 1 MDB daan menganggap Najib's notorious deed di benar kan oleh ISLAM saperti yang dia faham. Macam mana dia hendak menghadapi perbicaraan di The English Court. Dengar khabar di nak menarik balik summon ke atas The Sarawak Report. Ini semua gara gara jkerana tak mahu menerima hakikat. Dengan otu elok lah saki baki para pendokong Parti Pak Lebai ini abondent the almost sinking ship or tongkang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ke Saadun TGHH nak tarik balik saman.. yg aku tahu husam tak boleh bg bukti kpd ambiga sebab dia kata dia CUMA NAMPAK je bukti akaun affin..

      Kau eja abandon pun jadi abondent lagi nak ckp org lain tak pandai omputih,.

      Delete
  3. Replies
    1. 26 org sekaligus ke tuan hj?

      Delete
    2. salam

      Hadi saorang ulamak islam,yg jadi ikutan orang2 islam.Segala percakapan, perbuatan dan amalannya menjadi ikutan.Dia tak hadhir bersiri,bukan sekali-dua.Yg last sekali dia tak hadhir semasa "kritikal" ru355 untuk dibahaskan.BETULkah dia beria-ia benar nak memertabatkan ru355..?Dalam islam halalkah elaun yg digelar ulamak memakannya? mengandaikan orang lain yg tak hadhir sebagai jawapan adalah sesuatu yg tak kena,dan disamakan dgn ulamak pewaris nabi.

      wassalam.

      Delete
    3. Simple je benda ni.. cuba kita check ada tak peraturan parlimen yg menghalang para wakil rakyat drpd tidak hadir atas sebab2 tertentu.. kalau ada maka saya sarankan agar diambil tindakan ke atas mana2 individu yg engkar.. kan simple tu?

      Kita ambil contoh najib sbg PM yg perlu menyantuni rakyat di dalam dan luar negara malah pemimpin2 luar negara, juga mesyuarat2 di luar negara, pastilah beliau tidak dpt hadir kesemua sesi parlimen.

      Begitu juga dgn TGHH yg punyai byk jawatan termasuk Naib Ketua Ulamak Sedunia yg perlu kesana kemari menyantuni segala aktiviti2 beliau di dalam dan luar negara.. malah kengkadang bila kurang sihat terpaksa juga tidak menghadiri sesi parlimen..

      Ini adalah normal dbg mana2 ahli parlimen di seluruh negara.. ia juga terpakai kpd Lim Kit Siang, Mayhudin dan DSWA.. cuma akibat tidak berpuashati bila TGHH tak mahu tunduk kpd LKS maka diserang TGHH shj sambil mendiamkan diri akan ketidakhadiran pemimpin2 PH juga, ke parlimen.. kami ahli PAS memang faham ini semua adat berpolitik di kalangan sesama musuh politik.. dan ianya tidak menjadi kudis pun kpd TGHH.. malah ia menjadikan susuk tubuhnya lebih dikenali ramai..

      Di sebalik itu mungkin omar daud boleh beri beberapa nama ahli palimen PH atau satu pun sudah memadai yg tak pernah culas hadir ke sesi parlimen.. saya yakin tidak ada seorang pun ahli parlimen yg tidak pernah tidak hadir... betul?

      Delete
    4. adi takut nk berbahas sbb tu sllu xhadhir ... dasar booolamak mkn duit haram. walaun pulak bile rakyat pertikaikan kehadiran adi otomatik pulak nk kaitkan dgn org lain. mslhnye kt sini kamu tu dh mengaku booolamak, make tunjukanlah akhlak sbgai booolamak nie tunjuk akhlak bongok mcm akhlak yahudi!!

      Delete
    5. Kalau nak tgk alkhak yahudi sila tgk akhlak harbi dap.. ada ke dap bantah trump yg iktiraf ibu negara baru israel? Kalau dap bantah nanti dedak tak masyuk kot..

      Delete