Terkini

Otak Nik Amar.

"Di Langkawi orang minum arak macam minum air sejuk. Orang boleh beli arak secara terbuka."Kata Nik Amar(klik untuk sumber)

Timbalan MB Kelantan apalah punya"otak" boleh cakap pembangunan sengaja dilambatkan.(Klik). Macam budak sekolah apabila bergaduh.Mengaku sajalah,kegagalan sebagai TMB Kelantan.27 tahun bukannya sepenggal.

11 Responses to "Otak Nik Amar."

  1. Semakin lama semakin bodoh dia ni... Mcm mne boleh jd TMB Kelantan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yg dia cakap tu memang realiti.. tak siapa boleh menafikan selain mereka yg berada di tampuk pemerintahan negeri.

      Delete
  2. Wan walaun rosli mmg bodoh tak boleh diajar, ini satu realiti, yg bagusnya, wan bodo ni mmg mengaku dia bodo melalui komen2 yg dia hantar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku wakil wan rosli,

      Dia kata apa yg bijaknya kamu wahai mohd nasir jika hujah2 tuntas aku pun tak terbalas.. keh keh

      Delete
  3. Semakin lama semakin bodoh dia ni... Mcm mne boleh jd TMB Kelantan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar Tok Ki.. amar memang bijak dalam melemahkan keegoan husam selama ni di kelantan.. MB kesayangan kita pula memang diperlukan utk fokus kpd kegemilangan islam di seluruh negeri bagi meneruskan legasi gemilang arwah TGNA.. alhamdulillah..

      Delete
    2. bijaknye nik amar nie oi .. tp syg skdar pd pandangan otak walaun piss yg bebal jer .. ckp xde nilai pn di-anggap bijak, hancur la negare jike puak'2 nie diberi kuase!.

      Delete
    3. Harap nik amar dapat memperbaiki keadaan di kelantan yg kini agak berleluasa kes pengedaran ehem2 dan curi ehem2 di surau2..

      Delete
    4. diharap jg nik amar dpt kantoikan pemimpin/orlamak piss yg pergunekan nonggeng-nonggeng krn membebalkan aung-aung!.

      Delete
    5. Tak baik tuan.. keluarga dsai dah lama cukup menderita dgn perkataan menonggeng-nonggeng sebegitu..

      Oh ye.. buat apa lah aku nak kesah.. walaun DAP pun dah bersetuju dgn tun m yg kini dianggap bersih dari segala salahlaku termasuk salahlaku “memfitnah” LIWAT san LANCAP kpd dsai..!

      Delete
  4. https://drive.google.com/file/d/0B6ut4qmVOTGWMkJvbFpZejBQZWM/view?usp=drivesdk

    Web: almawaddah.info

    Salam


    Kepada:

     

    Redaksi, rektor dan para akademik


    Per: Beberapa Hadis Sahih Bukhari dan Muslim yang Disembunyikan


    Bagi tujuan kajian dan renungan. Diambil dari web: almawaddah. info

    Selamat hari raya, maaf zahir dan batin. 


    Daripada Pencinta Islam rahmatan lil Alamin wa afwan

    ReplyDelete