Terkini

Parti O rasuah suruh undi parti 71 rasuah.

Pelik sungguh Sg Kandis. Parti didakwa sifar siasatan SPRM boleh sokong parti mempunyai 71 kes siasatan SPRM.
Pengundi Sg Kandis tolaklah parti BN@Umno usahlah masuk perangkap parti sifar rasuah tu.

8 Responses to "Parti O rasuah suruh undi parti 71 rasuah."

  1. Parti tu bukan parti sifar rasuah tapi parti sifar otak.

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  2. Tenguk keadaan lah ngok , dulu seblm pru 14 rasanya pemimpin PH nampak mcm ok je boleh dipercayai. Bila dapat kuasa lain mcm je mcm beruk dapat bunga.hampeh dan hancor. Dulu janji bila hapus gst harga barang turun bila 0 gst harga barang tetap tak turun malah makin naik. Kata bila pegang putrajaya minyak petrol turun smp 1.50 tp tak jugak turun. Lantik org kafir pegang jawatan penting penting dalam kerajaan apa cerita. Harga getah dan sawit je yang turun dan buah tomato tak lupa. Teman ni bila harga barang tak turun turun hari hari makan nasik tomato . Bagus sgt PAS sokong UMNO biar kerajaan sedar sikit jgn dok jd kerajaan penipu harapan, pakatan hancing dan pakatan dok kencing rakyat. Moga moga BN menang di dun sg kandis. Satu lagi bila PAS dan PH bersama tadbir Perak dan Kedah orang tak bising pun....

    ReplyDelete
    Replies
    1. jawa kalau ko beli moto sekarang kena tambahan gst tak. harga tetap sama sebab dalam 3 bulan ko rasa stok yang gst dah abis ke belum. hari ni ko pegi supermarket cuba tengok ada bayo tambahan gst ke tak. ko nak pigs tu sokong takpe. terpulang tapi sekarang ni takde la ko beratur tiap malam khamis sebab minyak naik harga dah stabil turun naik cunba kira harga petrol mentah berapa. kalu turun ko la agaknya orang pertama isi sedangkan sokong pigs tu.. lebai doa ahzab juga yang ko ikut

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Orang berotak kecik ni, pandangan dan pemikiran pun tak jauh. Yg depa boleh buat dan boleh rasa, komplen dan komplen tp dasar perjuangan, berubah pun tk ngapa.
    Yg 0 rasuah dh bagi sokongan kpd yg 71 rasuah....
    Walaubagaimana pun, mereka tk perlu bimbang krn bermodalkan nombor keahlian, sorga dh terjamin utk mereka!!
    Kahkahkah!

    ReplyDelete
  4. PAS parti yg paling bodoh sekali skrg ini....Parti yg tidak boleh buat keputusan utk diri sdr... tak masuk bertanding Sbb dah tahu kat selangor tak boleh cari undi.... bodoh PAS

    ReplyDelete
  5. Akhirnya kepada pandai kembali bodoh

    ReplyDelete
  6. pis skg dh xde sokongan lg kt s'gor .. mengaku jer la xpyah nk loyar bruk. skg ape yg ternampak pd pis terhadap PH hanyelah dendam n hasad n nielah akhlak pis yg seringkali dipertontonkn dewase ini ..

    ReplyDelete