Terkini

TS Muhyiddin jangan dapat nasihat daripada penjahat.

TSMY, saya tahu bahawa Tan Sri dalam program atau dalam usaha bagi membaik pulih PDRM. Malangnya TSMY, Tan Sri hanya mendapatkan nasihat dari penjahat2 yang masih ada di PDRM. Kesannya? Mereka hanya nasihatkan Tan Sri supaya merombak atau membubarkan pasukan2 'task force' yang sedia ada seperti STAGG, STAFOC, STING dan beberapa unit khas lagi. 

Sedangkan TSMY...Apa yang Tan Sri perlu lakukan adalah menukar segera pucuk pimpinan PDRM termasuk Ketua2 Polis Negeri dan semua OCPD-OCPD. Hampir 90% daripada mereka adalah balaci Najib. Naik pangkat kerana menyokong Najib dan UMNO. Tetapi, Kenapa perlu di bubarkan STAFOC?....Setuju jika STAGG dan STING yang di rombak tetapi Kenapa hanya pembubaran unit tetapi tidak kepada Ketua2 Jabatan PDRM yang bermasalah?.

Sebab itulah...masalah ini tidak akan selesai dan akan terus melanda PDRM serta Politik negara. Apa sebabnya? Sebabnya, balaci2 UMNO dan Najib masih berlegar-legar tanpa takut dan suara mereka di dengar bak Dewa dari kayangan.

TSMY.....Kamu tak perlu dengar sebarang penjelasan, penerangan, cadangan atau permintaan dari mana2 Ketua jabatan di dalam PDRM kerana mereka tidak sesekali akan menyatakan tentang kebenaran. Sepatutnya, anda TSMY mendengar suara2 rakyat di bawah atau mana2 bekas anggota2 atau Pegawai2 Polis yang di aniayai atau teraniaya oleh pimpinan tertinggi PDRM. Mereka di ambil tindakan dalaman atau kehilangan pekerjaan hanya kerana mereka mempertahankan prinsip undang2 dan Rakyat. 

Tan Sri tidak tahu ker?
-Sumber FB.

0 Response to "TS Muhyiddin jangan dapat nasihat daripada penjahat."

Post a Comment