Terkini

Bung dah jadi pembangkang baru tahu sekolah daif.

Banyak penggal jadi YB.60 tahun jadi kerajaan sekolah daif YB dari Kinabatangan "haram" tak bangkitkan. 

7 Responses to "Bung dah jadi pembangkang baru tahu sekolah daif."

  1. Bila jadi pembangkang pasti tugas utama mencari keburukan, kelemahan dan ketidakadilan...pihak pemerintah.
    Biasa le pembangkang mata tajam ternampak kekurangan bukan untuk penambahbaikan tapi...semata-mata mencari kesalahan demi kepuasan nafsu menentang.
    Menghentak pemerintah atas kekurangan menjadi misi dan visi pembangkang jika tidak tak nampak selaku pembela rakyat.
    Sewaktu berkuasa 'DIA' lena dalam keselesaan.
    kini baru dia tahu apa itu kehilangan kekuasaan.
    Sudahlah rakyat tahu sikap hipokrik kamu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ibu EVA FIORENTINA APRILA  dari palembang mengucap syukur kepada allah,karna melalui bantuan dari aki abdul jamal yg sebesar 20m kini saya sudah bisa menjalankan usaha saya lagi.Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Aki Abdul Jamal dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Aki Abdul Jamal bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di No Wa 085-254-384-488- rasa
      senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya 1 allah suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Aki untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu EVA FIORENTINA APRILA dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Aki disini PESUGIHAN UANG GAIB TANPA TUMBAL

      Delete
  2. masa BN memerintah 2. komponen di kontrolnya1.MEDIA PERDANA.2 SPR...BN BUAT 2 KOMPONEN INI MACAM MAK BAPA DIA PUNYA.Semasa PH BERKUASA! 2 KOMPONEN NI,DI NEUTRALKAN.Bayangkan hadi,bebas bercakapditv!,di media perdana juga SPR warning parti kerajaan jgn guna asset kerajaan masa berkempen....YG BEST TU,PM BOLEH ANNOUCE KAT TV,PEMBANGKANG BOLEH BERDEMO TANPA GANGUAN POLIS...Kadang2 majority rakyat tertanya-tanya siapa kerajaan ni?menjadi pembangkang sekarang best-CONFIRM TAK KENA SEMBUR GAS FRU!..BOLEH BELASAH ORNG2 YG TAK SEHALUAN DGN KITA...Nak lagi jika mereka bukan melayu/islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu,obor2,obor2pun boleh melalut apa saja, pembangkng dan kerjaan nmpk mcm sama2,sama2 tak buat kerja tp suka bermain politik sepanhang hari sampai lupa rakyat makin susah

      Delete
    2. Betul tu,obor2,obor2pun boleh melalut apa saja, pembangkng dan kerjaan nmpk mcm sama2,sama2 tak buat kerja tp suka bermain politik sepanhang hari sampai lupa rakyat makin susah

      Delete
  3. E D E N P O K E R . X Y Z mau memberikan info sedikit nih , di edenpoker ingin memberikan BONUS NEWMEMBER sebesar 10.000 ribu
    yuk langsung saja kunjungi Customer Service kami dan segera daftar kan diri anda !!!

    ReplyDelete