Terkini

Hebatnya Cina Islam Ramai Yang Ambil Berat!

Apabila YB Khalil Idham kemalangan ,ramai yang mengambil berat.Kebanyakan khuatir sesuatu berlaku ke atas pimpinan mereka.

Mereka khuatir unsur sabotaj berlaku terhadap pemimpin mereka.Justeru itu mereka mengharapkan pimpinan mereka senantiasa dipelihara Allah s.w.t.

Mereka juga meminta pimpinan mereka dijaga dan dibantu agar sebarang musibah tidak timbul.Contohnya baru-baru ini apabila DS Nizar pergi ke Pulau Pasir Hitam,ramai yang mempersoalkan kenapa tidak dibekalkan jaket keselamatan.Ini menunjukkan pekanya rakyat dengan pimpinan mereka.

Baru-baru ini juga apabila terdapat unsur untuk "fitnah" pegawai khas ahli parlimen Bukit Gantang,ramai yang meminta disegerakan langkah keselamatan.Di samping itu meminta kita mengelakkan supaya fitnah tidak timbul sehingga memburukkan PAS dan PR.

Hebatnya Cina Islam disayangi rakyat.Namun rakyat sayang kerana beliau pimpinan rakyat dan sudah tentu kerana beliau Ahli Pas dan juga Pimpinan Pakatan Rakyat.Beliau berada di situ kerana dipilih oleh rakyat.

0 Response to "Hebatnya Cina Islam Ramai Yang Ambil Berat!"

Post a Comment