Terkini

Cerita Budak Sekolah: Najib bikin lawak bodoh.

Kata budak-budak sekolah Najib sudah bikin lawak bodoh.Itu nyawa Najib ingat main-main.Najib tak tahu dekat Tunisia,seorang remaja mati.Satu negara bangkit.Presiden Ben Ali cabut lari bungkus ke Arab Saudi.

“Kita juga mahu tahu kebenaran dan apa yang sebenarnya berlaku kepadanya. Jangan politikkan isu ini. Kita ada cara untuk mengetaui kebenaran. Kita tidak akan lindungi sesiapa. Ini ikrar kerajaan.”kata DS Najib.

Ucapan Najib di SJK(C) Labis ini dilihat bagi mengelakkan penghakiman terbuka inkues Teoh tempoh hari dijadikan modal politik oleh Pakatan Rakyat.

“Hasrat kita pun sama dalam kes Teoh Beng Hock,” katanya kepada kira-kira 700 penduduk Cina semasa sesi minum the di dewan sekolah itu.

Namun, Najib mengingatkan pengundi Tenang bahawa kematian Teoh tidak sepatutnya mempengaruhi keputusan mereka dalam mengundi.

Ini (pilihan raya kecil) lebih besar daripada Teoh Beng Hock, ini adalah mengenai masa depan Malaysia, masa depan semua kita, masa depan generasi kita."kata Najib lagi seperti dipetik melalui portal malaysiakini.

0 Response to "Cerita Budak Sekolah: Najib bikin lawak bodoh."

Post a Comment