Terkini

Najib ajak DS Anwar bersumpah.

Menurut Najib beliau diserang dan difitnah selama tiga tahun, isterinya Datin Seri Rosmah Mansor juga diserang.


"Isteri saya duduk diam-diam, kena serang... Saya dah bersumpah di masjid, empat kali saya bersumpah.


Dan Najib cuba menegakkan benang basah.Anwar pula diminta bersumpah.


"Saya nak tanya dia, berapa kali dia bersumpah?. Di dalam masjid? di luar masjid?... Di mahkamah, tak berani (bersumpah), masuk dalam kandang tak berani bersumpah... Ini kes Saiful lawan dia, tidak ada kena mengena dengan Umno.


Najib betul-betul macam budak sekolah.Silap sikit sumpah.Harap-harap Najib bukan sesumpah??

1 Response to "Najib ajak DS Anwar bersumpah."

  1. jika aku mencuri dan di tangkap
    Adakah dengan bersumpah akan terhapus kesalahan aku?

    Ini perkara fitnah... perkara yg besar kerana fitnah lebih teruk dari membunuh... kalu bunuh terus mati jer...

    Adakah cukup dengan bersumpah? apatah lagi perkara ini telah tersebar luas di seluruh negara.

    Keadilan di makamah yang adil sahaja dapat menyelesaikan masalah ini...

    Kes altantuya mcm mane? kenapa 2 ekor polis tersebut bunuh altantuya? Apakah motifnya? wang atau melibatkan VVIP?

    ReplyDelete