Terkini

Apa maksud wacana ini dibuat serentak perasmian muktamar???

Pada malam ini terdapat dua tempat perasmian muktamar sayap parti PAS. Dewan Pemuda yang dirasmikan Tuan Haji Mohamad Sabu,Timbalan Presiden dan Muktamar Muslimat yang dirasmi Datuk Husam Musa,Naib Presiden.Pada malam ini juga berlangsung Wacana PAS Menuju PRU 14 dianjur NGO Geng Ustaz.

1 Response to "Apa maksud wacana ini dibuat serentak perasmian muktamar???"

  1. saya penyokong Pas lama sangat dah..lama sungguh2. Budak2 lebai yang dok buat kacau dan perasan alim saya rasa masa tu masih berhingus lagi atau masih dalam proses perut mak dia. la ni saya rasa marah sungguh dengan puak2 ni terutamanya Harub Taib dan sekutunya...Janganlah kelapaq sangat dengan jawatan sampai nak hancurkan parti. Walaupun Hj mat sabu dan rakan-rakan nampak tak alim dan tak pakai lebai tapi perjuangan mereka ketara sekali ikhlas. nampak sangat mangkuk2 ni cemburu dan sakit hati kerana mereka tak terkenal . Sebenarnya bukan tak terkenal tapi orang meluat dengan gelagat mengada2 mereka. Kepada perwakilan yang akan mengundi berhati-hatilah dengan amanah yang kami berikan....Penyokong Pas yang ikhlas ( hangpa tak kenai aku tapi mana tempat demo yang aku tak pegi mana tempat demo yang aku tak kena sembur air kimia dan gas pemedih mata. hangpa tau apa kira dok perleceh orang saja. Kesiaannn dekat TG Nik Aziz. Payah sungguh nak cari orang sepertinya nak harapkan harun taib jauh sekali. muka menyombong ) Muhid Kubur Panjang Kedah

    ReplyDelete