Terkini

Hanya Umno dan Pas sahaja dapat menyelamatkan Melayu.

Mendapat berita ,Umno dan Pas perlu bersatu untuk menguatkan orang Melayu.Ada satu sumber beritahu kursus atau seminar yang dianjur oleh kerajaan,BTN dan Majlis Keselamatan akan bagitahu perlu Umno dan Pas bersatu untuk selamatkan Orang Melayu.

Mungkinkah terdapat segelintir Pimpinan Pas yang terpengaruh dengan agenda Umno ini.?Melihat beberapa kenyataan segelintir pimpinan,seolah-olah agenda BTN dan Majlis Keselamatan ini turut diikuti segelintir pimpinan PR?

1 Response to "Hanya Umno dan Pas sahaja dapat menyelamatkan Melayu."

  1. Tuan

    Ini yang kita pelik dengan perangai pemimpin PAS yang terpegaruh dengan UMNO. Sebagai seorang berilmu, paling tidak pi la jumpa Ustaz Nakhaei Ahmad untuk bertanya tentang perjuangan UMNO.

    Mereka ini golongan orang yang bijak dan mempunyai kemampuan yang tinggi. Tetapi mereka tidak pernah memberitahu mengapa mereka merasakan perlu bersama UMNO. Kita pun nak tahu sebab kita meletakkan mereka diatas kita kerana ilmu yang dimileki mereka yang takde pada kita.

    Kita nak tahu kot2 kefahaman kita pasal UMNO ni tak betul. Jika mereka beritahu, bolehlah kita fikir dan berubah. Ini tidak mereka sorok pengetahuan tersebut. Mereka bukak cerita lain untuk menutupi hasrat hati yang terpendam.

    Yang kita heran, jika mereka begitu yakin dengan perjuangan UMNO, mengapa mereka tidak masuk UMNO sahaja sebagai sifat anak jantan Ustaz Nakhaei Ahmad dulu. Mengapa perlu diseret PAS sekali.PAS bukan pun milek peribadi mereka seperti syarikat milek pemileknya. Ini kita heran.

    Ini soalan yang bermain dikepala rakyat mengenai tindak tanduk p3mimpin2 ini. Buat apa lagi kekal didalam PAS,bila hati sudah bulat percaya kepada UMNO.

    ReplyDelete