MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Nizar minta penduduk PERAK datang berduyun-duyun pelancaran #harapanbaru Perak.

DS Nizar , ADUN Changkat Jering yang juga Timbalan Pengerusi GHB Perak meminta penduduk PERAK datang berduyun-duyun ke PELANCARAN GHB PERAK pada 26 Julai (AHAD)ini di IPOH.

12 Responses to "Nizar minta penduduk PERAK datang berduyun-duyun pelancaran #harapanbaru Perak."

  1. Pemimpin DAP pun akan kata benda yg sama!! Dlm bahasa mandarin lagi!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku tak nampak masalah DAP cakap benda yg sama. DAP+PKR+GHB akan jadi pakatan 2.0 yg kuat dan padu utk gantikan BN demi selamatkan Malaysia drp risiko bankrap dan bela rakyat yg semakin tertekan dgn kos sara hidup. PAS boleh terus jalankan kerja2 kuliah maghrib di surau2 dan kerja2 dakwah utk masyarakat. Biarkan Pakatan 2.0 (GHB+DAP+PKR) buat kerja2 eksekutif pemerintah menggantikan BN

      Delete
  2. Kami tolak ghb & dap..mereka perosak kpd islam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami sokong GHB ganti PAS dlm pakatan 2.0. Ahad ni insya Allah kami adik beradik 8org dan ayah aku (ahli PAS drp tahun 1969)..akan pergi himpunan tersebut drp Batu 8, Jalan Trong (kawasan Norazli Musa, Idris Ahmad) utk sokong GHB ganti PAS dlm pakatan 2.0. Tetapi kami juga sokong PAS utk terus menjadi badan dakwah kpd masyarakat.

      Delete
    2. Tolong tanye diaorang ye bila agaknya nak keluar parti.. kami nak cari pengganti..

      Delete
    3. Wan Rosli, kenapa susah2 nak kena cari pengganti? Dah takde ke orang hingin nak masuk PAS secara sukarela ke.? Haha...aku rasa kalau org PAS semua sombong mcm kau, mungkin PAS akan jadi mcm ubat luput tarikh lepas PRU14

      Delete
    4. Wan Rosli, kenapa susah2 nak kena cari pengganti? Dah takde ke orang hingin nak masuk PAS secara sukarela ke.? Haha...aku rasa kalau org PAS semua sombong mcm kau, mungkin PAS akan jadi mcm ubat luput tarikh lepas PRU14

      Delete
  3. klu pas hancur semua tu keje pimpinan pas yg sedang mencurah minyak dan membakar bahtera pas tu sendiri atas sebab2 kebodohan ulamak2 munafikun yg menjadi pemimpin pas sekarang...cepat tinggalkan pas sekarang krn bahtera yg bernama pas tu akan tenggelam bersama2 ulamak2 munafik dan pengikut2nya yg wala dan walaon malaon

    ReplyDelete
  4. 'Kalau' aje tak perlu dibincangkan.. sape2 yg nak pegi perhimpunan GHB di perak nanti aku nak kirim satu soalan kat penceramah.. BILA NAK KELUAR PARTI?..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wan Rosli, ikut suka org la bila nak keluar PAS..PAS bukan bapak kau punya..bukan bapak geng UG yg punya..hahahahahaha

      Delete
    2. Kenapa AJK PAS pusat tak pecat je ahli GHB drp PAS..? Takut kena saman ke..? Hehehe..dulu PAS ada LUHAM utk support kes mahkamah..skrg LUHAM semua dh msk GHB..itu la jgn sombong sgt..takut nanti lagi ramai keluar PAS..hehe

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete