MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Bajet panadol, sebab itu Nik Abduh duduk sahaja.

Ramai desak saya, mengapa tak turut bangun tanya 'Mana 2.6B?'. Saya jawab, kerana semua di hadapan saya bangun berdiri puji PM sambil angkat buku bajet. Saya pun duduk, protes 'bajet panadol' yang takkan berjaya. Saya protes BN dalam duduk, berdiri dan dalam rebah pun. Saya tak perlu bersama atau sama dengan sesiapa untuk menentang pengkhianat. Saya hanya perlu bersama rakyat selepas Allah.

Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz
Ahli Parlimen Pasir Mas 

13 Responses to "Bajet panadol, sebab itu Nik Abduh duduk sahaja."

  1. Dah lama dah jual Agama........skrg pas jadi parti Agama melayu!

    ReplyDelete
  2. Jauh beza akhlak mu berbanding Almarhum Ayahandanu

    ReplyDelete
  3. Errrrr.... Duduk dan diam...... Mcm tu ajer ker tugas MP dlm dewan?

    ReplyDelete
  4. Errrrr.... Duduk dan diam...... Mcm tu ajer ker tugas MP dlm dewan?

    ReplyDelete
  5. Errrrr.... Duduk dan diam...... Mcm tu ajer ker tugas MP dlm dewan?

    ReplyDelete
  6. Serupa dengan Tok Jib. Lain yang ditanya, Lain pulak yang dijawab. Kasihan melihat PAS ... dah serupa dengan UMNO. Mana pergi cerdik pandai????

    ReplyDelete
  7. Lain kali bawa bantal ...buat protes tidur pula..lg best

    ReplyDelete
  8. Kenapa nak suruh PAS ikut cara PH.. ? Cukuplah PAN dan PKR shj yg nak ikut rentak DAP (baca patuh).. kadang2 pelik jgk sikap korang.. masih rasa PAS di bawah telunjuk DAP.. sedangkan cukuplah sekadar PAN...

    ReplyDelete
  9. Betul juga kenapa kena ikut cara PAN dan PKR yng ikut DAP, kan lebih PAS ikut cara Umno. Duduk dan sokong sahaja janji tiap2 bulan pulus masuk akaun. Pilihanraya 5 tahun sekali nanti nak pilihanraya barulah nak sibuk buat ceramah dan demo. Bolehlah kerah para wala' untuk berhimpun dan raih undi tepi jalan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah... dah mengaku pun jd balaci DAP.. sementara itu pas berjaya menepis tuduhan UG lantaran tetap melawan umno di rompin!!

      Delete
    2. Leas ni bolehlah guna 'Hidup PAS'.....hehehe

      Delete
    3. Lebih elok dari tolak hudud sekiranya DAP tolak hudud..

      Delete
  10. mana usul hudud yg kena tolak tu..DAP jugak kee

    ReplyDelete