MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Sentuhan Kak Wan bisa buat jubah guru tok terangkat.

SENTUHAN KAK WAN BISA BUAT JUBAH GURU TOK TERANGKAT !!

Tok masih ingat, bila guru tok hina Kak Wan dgn menyatakan Kak Wan tak layak jadi MB, Kak Wan diam dan ucap terima kasih.

Bila guru tok sain watikah benarkan calon2 parti tok bertanding tiga penjuru di Damansara, Sg Acheh dan byk tempat lagi, Kak Wan senyap je.

Bila guru tok nak bertanding di Bukit Besi, maka guru tok pun buat cerita kononnya calon Pkr edar pil kuda tapi guru tok tak sebut nama sebab mmg guru tok tak tahu siapa yg edar pun, Kak Wan diam lagi.

Bila Kak Wan bertanding di Pmatang Pauh, Pemuda parti tok istihar boikot dan keluar fatwa haram undi Pkr sebab Pkr tak sokong Hudud, Guru tok restu dan diam je bahkan sekali pun guru tok tak datang berkempen di Pmatang Pauh. Kak Wan cool je.

Bila PJ Parti tok di Johor dan Perak istihar akan bertanding semua Kerusi di dua negeri tersebut, bererti akan lawan Kerusi PKR, Dap dan Amanah, guru tok restu dan senyap. Kak Wan masih cool.

Bila guru tok berpakat dengan Azmin untuk bersama Amno agar menghalang Azizah jadi MB Sgor, Kak Wan relaks je.

Bila guru tok tanpa segan silu bersedondon Pink dengan Toghut yg mengepalai parti yg berhutang darah Memali, Kak Wan selamba je.

Bila Anwar dihalau oleh guru tok di Tganu sewaktu Anwar mahu berunding tentang calon MB Sgor dulu, Anwar dan Kak Wan tak kecuh pun.

Sekali....Kak Wan sakat sikit guru tok dengan menyatakan parti tok takde pengaruh di Sarawak maka tidak perlu bertanding di sana, guru tok terus menggelupur sakan. Apa lagi, walaun2 tok pun meroyan sama macam orang hilang bini kalau pun tidak macam tertalak Bai'ah bini masing2.

Itulah hebatnya parti tok. Jangan sentuh parti tok. Parti tok sentuh korang takpe sebab guru tok mesti dah buat Solat Istikhorah dulu sebelum mengata kat parti korang.

6 Responses to "Sentuhan Kak Wan bisa buat jubah guru tok terangkat."

  1. Ai like..!haha..sentuhan berbisa dari mantaro....taro apa??? taro cili kasi lebeh...haha

    ReplyDelete
  2. Ai like..!haha..sentuhan berbisa dari mantaro....taro apa??? taro cili kasi lebeh...haha

    ReplyDelete
  3. Pemimpin-pemimpin PAS termasuk ustaz-ustaznya sekali lupa atau buat lupa atau perasan habis. Mereka ingat mereka saja yang buat tahajjud, mereka sahaja yang puasa sunat, mereka sahaja membaca Al Quran setiap hari, mereka sahaja yang buat istiqoroh dan mereka sahaja yang cuba menegakkan Islam. Muslim non-PAS pun buat jugak. Tapi satu perkara yang orang lain jarang buat tetapi orang PAS selalu buat ialah kutip derma dimerata tempat. Untuk partilah, untuk suraulah, untuk masjidlah, untuk waqaflah. Dan sudah ada orang -orang kuat PAS yang meniru perangai pemimpin UMNO. Bila melawat (kononnya) penyokong guna perdana atau kereta 4WD yang lama. Mercedes, BMW, Lexus dan Brabus sorok kat rumah. Orang PAS bila pergi ceramah pakai kereta yang bernilai 40 atau 50 ribu. Kereta mahal simpan kat rumah supaya orang tak nampak yang mereka sebenarnya berduit!!

    ReplyDelete
  4. Mmg lah tak perlu mintak duit kat org kalau kita dah sponsored by DAP..

    ReplyDelete
  5. tak lah.....Pas skrg tunggu derma arab gila .....macam najib bro!

    ReplyDelete
  6. betul sangat tu.kondem pkr pengkhianat..pasal pkr kata oengaruh tak kuat d serawak..bergabung/kerja sama ngan babon tu nak di panggil ape ye?
    akar umbi kalau ada ceramah.ada sepuluh rm dalam poket.6/7 rm untuk tabung.3 untuk keluarga..
    akhir nya hh melantik diri sendiri sebagai penasihat..tak khianat pada akar umbi ke?
    dah terbatal ke amanat hh tu?

    ReplyDelete