Bicara Politik

Bicara Politik
22.1.18 Taiping.
Terkini

Baling MIC tiada akhlak, boo orang itu ada akhlak.

Baling mic tak dak akhlak, boo ada akhlak.
 Baling mic jiwa resah, PPV jiwa tenang.
Label orang ada akhlak.Barua ada akhlak.
Hukum orang ada akhlak.


10 Responses to "Baling MIC tiada akhlak, boo orang itu ada akhlak."

  1. Ya benar..
    Jadi dewa limau ada akhlak..
    Tonton siaran lucah pun ada akhlak..
    Rembat balak pun tinggi akhlak..
    Fitnah alqardawi keluar surat haram amanah pun berakhlak..
    Fitnah pil kuda pun ada akhlak..
    Inilah kisah serban besar dan akhlak2nya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baju dewa dgn baju pegawai atasan kjaan cina pun xleh nk beza...x caya pegi tanya dap..kan depa tmpt mintak fatwa...hudud x perlu...akur...islam boleh murtad...akur...kene terima g25...akur...kesian...depa tolak islam patutla...ni org mengaku islam tolak hukum hakam islam???

      Delete
    2. Cina sendiri kata itu kostum dewa coa gua jiu,yg hg merapu pakaian atasan kjaan cina?
      Pakaian atasan kjaan cina ada misai dan janggut panjang?
      Kahkahkah
      Hudud pas?kirim salam kat hudud pas.
      Hudud ikut syarak aku sokong.
      Setakat hadi marang punya auta RUU tapi canang sebagai hudud ikut alquran,hg pi sembang dgn beruk dihutan

      Delete
  2. Ingat Pan, ingat DAP!! pun ada akhlak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hina ulamak dlm pas xper...hina ulamak dapppp....cari nahas...biarla terpaksa tolak hudud terima islam moderat bawakan amerika..fahaman liberal g25 ke atau org islam nk murtad ke...semua tu xper....cer nk laksana hudud...mcm2 fatwa kuar serang ulamak yg nk ikut quran dan sunnah...alasan??? Kene takut undi cina...PANdir

      Delete
    2. Hina ulamak dlm pas xper...hina ulamak dapppp....cari nahas...biarla terpaksa tolak hudud terima islam moderat bawakan amerika..fahaman liberal g25 ke atau org islam nk murtad ke...semua tu xper....cer nk laksana hudud...mcm2 fatwa kuar serang ulamak yg nk ikut quran dan sunnah...alasan??? Kene takut undi cina...PANdir

      Delete
    3. Pas ada ulamak ka?
      Ulamak tonton siaran lucah?tontowi tekedu tak berani nafi..
      Bukan saja menonton,video stopa ali siap muka,cakap ganu terang jelas lg..
      Ulamak sapu balak?
      Ulamak senik yg pelari anak dara org sampai bapa pmpn tu buat laporan polis,hg tak penah baca laporan tu?
      Kahkahkah..
      Toksah gebang la pas parti ulamak.
      Parti kaki fitnah ada la.
      Hg pi minta surat kat hadi marang,mana surat yg alqhardawi kata parti amanah tu haram,semua org teringin nak tgk..
      Ulamak mana ada sifat munafik,cakap bohong.mahkamah atas dunia pun dah kata hadi awang fitnah.
      Ulamak fitnah?
      Kahkahkah.
      Nak cakap pandai pi la masuk greenboc atau mountdweller.
      Sini org tak ramai baca hujah2 hg yg bernas tu..
      Kahkahkah

      Delete
  3. Mencari cara untuk menambahkan pendapatan bulanan anda?ini caranya,anda tidak perlukan modal,anda tidak perlu keluar rumah.janji anda mempunyai internet di rumah sudah bagus..KLIK LINK DISINI http://YouthToEarn.com/?ref=200943

    ReplyDelete
  4. Ntah nye..walaun pas paya jaras pn dh mengaku tu pakaian dewa..siap mohon maaf lagi..dtg walaun sengal nk nafi kn lagi tu bukan pakaian dewa..
    Nk komen pun cuba la baca dlu pengakuan walaun paya jaras tu..sengal la walaun2 Pas niihh..

    ReplyDelete