Bicara Politik

Bicara Politik
22.1.18 Taiping.
Terkini

Peliknya golongan yang fanatik.

Peliknya golongan yang fanatik, walaupun ada rakaman yang terang lagi nyata dari ucapan pemimpin mereka, mereka tetap menafikan dan menyatakan bahawa itu semua tidak pernah wujud. Mereka menafikan sesuatu di lidah, tapi jiwa dalaman mereka akur. Ataupun, mereka enggan melihat bukti kerana mereka sudah membuat keputusan. Fanatik membuatkan mereka tidak dapat bercakap benar.

-Dr Maza.

11 Responses to "Peliknya golongan yang fanatik."

  1. Sebagai mufti...pi la tanya...kdg2 video ni dua tiga minit sedangkan ucapan mungkin 30min...pelik
    Sebagai islam kite sepatutnya bantu org nk tinggikan syiar islam bkn bantu menjatuhkan air muka sesama islam
    Lagipun hudud hanya utk kelantan...dan kelantan mmg kondusif...bkn utk malaysia yg semmgnya belum kondusif...xkan itu pun mudah xleh faham
    Mudah2an kita semuabdiberi hidayah membantu memuliakan islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terlalu kondusif Pas kelantan habis balak2 tumbang........nasib baik abdul hadi al pasikatan cepat menangguhkan hudud kalau tidak lagi kondusif syiar agama pas.....sah lah siapa yg keluar pas adalah islam dr yg dalam pas dek kerana hadi tangguh hudud.

      Delete
  2. Powertrain... Awat hang tak pi check video yg hang kata mungkin panjang! Masukkan link kat sini kita pakat tengok & buat kesimpulan! Jangan hang jadi walaun buta!

    ReplyDelete
  3. Menyuruh org bersangka adalah terpuji...tapi berilah fakta utk mengukuhkannya....yup tolong bagi link video yg penuh kalau tidak kira sembang je lebih...

    ReplyDelete
  4. apa yang dr maza katakan tu betol bila dah fanatik dah tak tahu nak nilai mana baik mana tidak sanggup tolak agama sendiri demi kepuasan diri dan orang yang dipuji. sampaykan islam dan bangsa sendiri dihina pun mereka masih lagi menghina bangsa sendiri. carilah keredoan allah jangan cari kemurkaan allah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju juga pulus massyuk menyebabkan tidak dapat bercakap benar.

      Delete
    2. Setuju juga pulus massyuk menyebabkan tidak dapat bercakap benar.

      Delete
    3. Setuju juga pulus massyuk membuatkan tidak dapat bercakap benar.

      Delete
    4. Setuju juga pulus massyuk membuatkan tidak dapat bercakap benar.

      Delete