MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Kuala Kangsar mana ada Kampung PAS.

Razman Zakaria yang patut cermin diri.PAS bukan Pakatan Harapan. AMANAH parti dalam komponen Pakatan Harapan.

PAS umur sudah 60 tahun, cawangan banyak tapi Kuala Kangsar , tak pernah menang pun.
AMANAH dengan umur masih belum setahun jagung, belum ada liabiliti.
Kenyataan Razman Zakaria, boleh diambil sebagai satu nasihat oleh AMANAH.

Kuala Kangsar yang banyak kampung UMNO, mana ada kampung PAS.


"Kalau tiga penjuru ia akan lebih sukar kerana Amanah akan mengambil pengundi daripada blok pembangkang dulu," katanya dalam sidang media mengenai PRK Kuala Kangsar di Ipoh, semalam.

Razman meminta Amanah supaya 'cermin diri' terlebih dahulu sebelum meneruskan hasrat bertanding kerusi yang merupakan tradisi PAS sejak 1959.

"Amanah...yang kononnya profesional, sebelum masuk (bertanding) bacalah dahulu latar belakang...kaji undi teras. Untuk pengetahuan, PAS mempunyai cawangan di semua 26 unit peti undi dalam Parlimen Kuala Kangsar dan setiap cawangan kami ada ahli.

"Amanah baru ditubuhkan, anggota jawatankuasa (AJK) di kawasan pun tak cukup berbanding dengan kita (PAS) yang mana 20 hingga 30 peratus AJK di cawangan itu adalah penyokong kuat," katanya.

Razman menegaskan PAS tidak sama sekali akan memberi laluan percuma kepada Amanah untuk bertanding dalam PRK Kuala Kangsar walaupun terdapat desakan daripada pihak tertentu agar ia berbuat demikian.sumber.

14 Responses to "Kuala Kangsar mana ada Kampung PAS."

  1. Banyak angan2 PAN ni konon boleh dpt undi blok pembangkang dulu.. phuiii..

    Aku syorkan di Kuala kangsar PAN lawan tiga penjuru.. utk uji market PAN..

    ReplyDelete
  2. akhlak ahli PAS ker cenggini.. sebut `phui' sesama Islam.
    Satu lagi nak pesan.. nama parti tu AMANAH bukan PAN.. Apakata kalau saya sebut PAS+Ikatan : Keldai Betina yang PASIK (ar - atan (keldai betina)

    ReplyDelete
  3. Akhlak presiden menjadi ikutan.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. yang penting pengundi sokong/pilih siapa, bukan kira parti banyak cawangan ke tidak.....kalau nak kira macam tu umno menanglah sebelum PRK lagi

    ReplyDelete
  6. Kalau gitu PAN lagilah takkan menang kerana ciput je cawangan dan ahli..

    Bagaimanapun, silalah PAN bertanding.. rakyat nak tgk berapa lama PAN nak bertahan..

    ReplyDelete
  7. cakap mcm org bodoh.....ka mmg bodoh sunggoh..jenis pekak tak bole tegoq

    ReplyDelete
  8. cakap mcm org bodoh.....ka mmg bodoh sunggoh..jenis pekak tak bole tegoq

    ReplyDelete
  9. koh..koh..razman adalah labelity buat pas peghok..biar'kan si'luncai terjun dengan labu-labu'nya..biarkan..biarkan....

    ReplyDelete
  10. Kita tak perlu tumpukan serangan individu.. kita tapau sekaligus je PAN nih.. aku berharap sgt PAN lawan k kangsar dan sg besar..

    ReplyDelete
  11. Sy ahli PAS seumur hidup,skrg semakin meluat dgn kepimpinan pas & sesetengah ahlinya. Khususnya ha ha HA DI.

    ReplyDelete
  12. Sy ahli PAS seumur hidup,skrg semakin meluat dgn kepimpinan pas & sesetengah ahlinya. Khususnya ha ha HA DI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru kamu seorang.. Pas ada sejuta ahli.. Tak terasa kehilangan kamu pun..

      Delete
    2. Baru kamu seorang.. Pas ada sejuta ahli.. Tak terasa kehilangan kamu pun..

      Delete