MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Berangan bolehlah PAS untuk perintah tiga negeri.

PAS berangan banyak. Dahulu sudah ada dua negeri tak jaga elok-elok.Kini Mustafa Ali dengan penuh yakin nak tadbir tiga negeri.Klik .

Kelantan pun tidak diurus dengan baik setelah mempunyai Menteri Besar baru.Urus hasil negeri, urus masalah banjir, urus masalah air dan pelbagai  sudah semakin tidak cekap.

Apabila Husam Musa memberi pandangan dianggap  cuba menjatuhkan kerajaan.

Timbul pula isu Krabi. Timbul pula nama Mohd Amar, Timbalan Menteri Besar Kelantan.

7 Responses to "Berangan bolehlah PAS untuk perintah tiga negeri."

  1. Sapa dikalangan ostad2 depa yg layak jd MB
    Klate..Nik Amar
    Ganu...Satipol
    Kedah..?
    Bukan kita tak kenal pun depa ni!
    Beri ceramah dan kuliah boley laa! Pentadbiran? Hancus!!!!

    ReplyDelete
  2. Mustapa Ali byk sgt mkn buat berangan ni...

    Nak ambil alih 3 negeri tu...nak guna strategi pakai taktikal siku dan lutut ka...?

    Ckp sedap mulut bolehlah stopa hoii..
    Kalau skrg ni pun...hangpa tak boleh handle pasal masalah rakyat...jgn dok berangan lah!

    ReplyDelete
  3. Pak Tam belajar ilmu kebal,
    Belajar dari Mahaguru Yahya,

    Mudah sungguh aku nak tipu penyokong2 bebal,
    Hanya kata tiada rasuah banglo di PP mereka terus percaya.

    ReplyDelete
  4. En. Ir Anonymous,

    Yang bangang dan bebal adalah orang yang syirik macam HAdi Awang!!!

    Dosa yang tak akan diampunkan melainkan bertaubat!!!

    Yang kau tu bodoh sangat sokong orang yang syirik apahal???

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS pergi ke Krabi PAN amatlah kecoh,
      DAP pergi Singapore setiap minggu PAN buat2 bodoh,

      Walaupun sebenarnya PAN memang asalnya bodoh,
      Patutlah mudah dijadikan khadam oleh si tokong kaki kepoh.

      Delete
  5. Walaun2 takleh fikir ke yg mr presideng tu nilai kepimpinannya rendah?
    Setakat pengerusi masjid boley la kot!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sikap ulamak UMNO ibarat Syaitan,
      Sikap ulamak PAN ibarat Iblis,

      Tidak ada bezanya UMNO dan PAN,
      Kedua-dua ulamak mereka hanya pandai membaca doa pembuka dan penutup majlis.

      Delete