MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Ikut Nik Amar, PAS sedia ditipu UMNO berkali-kali.


Kata-kata hikmat  dari Nik Amar pula - " Umno boleh tipu kita, tapi Umno tak boleh tipu Allah".

Kesimpulannya,  PAS bersedia untuk ditipu.... banyak kali oleh UMNO.

14 Responses to "Ikut Nik Amar, PAS sedia ditipu UMNO berkali-kali."

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. PAS pergi ke Krabi PAN amatlah kecoh,
    DAP pergi Singapore setiap minggu PAN buat2 bodoh,

    Walaupun sebenarnya PAN memang asalnya bodoh,
    Patutlah mudah dijadikan khadam oleh si tokong kaki kepoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bilalalah kamu ni nak cerdik sikit. Belakang parang kalau diasah lama2 pun tajam juga. Sekeras2 batu kalau setiap hari dititik air lama2 lekuk juga!

      Delete
  3. Rasulullah s.a.w bersabda yang maksudnya:”Seorang mukmin tidak akan jatuh ke dalam satu lubang dua kali.” Riwayat Bukhari & Muslim

    ReplyDelete
  4. Ir ni mesti salah seorang yang mandi kat krabi. mesti jenguk pantai aonang tu.. tu yang seronok. DAP nak gi mana memang x soal ni yang rakyat dok bawah khemah shopping sakan kat krabi. nak tengok berapa ramai geng krabi datang kelantan. yang pasti lepas ni puak kelantan le yang ramai mandi kat pantai krabi tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak Tam belajar ilmu kebal,
      Belajar dari Mahaguru Yahya,

      Mudah sungguh aku nak tipu penyokong2 bebal,
      Hanya kata tiada rasuah banglo di PP mereka terus percaya.

      Delete
  5. Nak buat PRN PP rancangan si kerajaan harbi,
    Tuan Besar menempik khadam terus otak bergegar,

    Memang benar kerajaan Kelantan pergi bermesyuarat di Krabi;
    Bukannya bersolidariti bersama perasuah tegar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam En. Ir Anonymous,

      Harbi tu bukan untuk kafir je, kalau orang Islam jahat nauzubillah pun harbi juga.

      Perasuah tegar Najib, bodoh!!!

      Orang yang nak bersama perasuah tegar, Hadi bahlol!!!

      Tak payahlah nak fitnah, fitnah rafiji dan anak nasarudin minta maaf dengan TSKI tebal buku teks budak sekolah dalam blog ibnu hasyim apa cerita???

      Nilah pemfitnah yang tak kenal dosa pahala syurga neraka!!! Lepas tu bodoh!!! Percaya kes Lim Guan Eng sama seperti percaya Anwar liwat saiful bodoh!!!

      Delete
    2. Sikap ulamak UMNO ibarat Syaitan,
      Sikap ulamak PAN ibarat Iblis,

      Tidak ada bezanya UMNO dan PAN,
      Kedua-dua ulamak mereka hanya pandai membaca doa pembuka dan penutup majlis.

      Delete
  6. isunya rakyat kelantan tu yang jadi mangsa banjir masih duk dalam khemah, hang punya ketua dapat beli rovers murah sebab "kawan' bagi diskaun (err tu pun bukan kategori rasuah gak ke), pergi krabi berjoli. tipu la kalau pegi krabi sebab nak mesyuarat mesti ada liburan mandi kat pantai phi island. Ir mesti salah seorang pesertanya delegasi kan. kalau Guan Eng rasuah dan terbukti salah masuk jel abis citer. takde nak pertahan. kita sokong tengok isu bukan wala tak ketahuan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Di Malaysia Gunung Kinabalu adalah yg paling tinggi,
      Di kaki gunung amatlah banyaknya bunga Seroja,

      Sepatutnya PH bersolidariti bersama penduduk Kg Mutiara Batu Feringgi,
      Bukannya bersolidariti bersama perasuah banglo dan Perwaja.

      Delete
  7. Akhirnya mengaku juga kewujudan khadam (PAN) dan tuan besarnya (DAP)..

    ReplyDelete
  8. Tuan2..usah dilayan wan rosli ni meroyan,buang gas je kita lyan org gila jenis ni..ckaplah pe je..dia tetap gitu gak.jenis tepu n syok sndiri..biarkn je org gila ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mudik ke hulu menaiki sampan,
      Menaiki sampan sambil membawa ubi,

      Alangkah bangganya parti PAN,
      Punyai seorang ulamak tersohor pembaca doa di majlis harbi.

      Delete