Terkini

Selangor negeri yang PAS nak tawan-Nik Abduh.


KOTA BHARU - Selangor adalah antara lima negeri yang menjadi sasaran Pas pada PRU14.

Ketua Pemudanya, Nik Mohamad Abduh Nik Abdul Aziz berkata, walaupun matlamat besar parti untuk menawan seluruh negara, Pas perlu meletakkan sasaran yang realistik berdasarkan kemampuan parti termasuk jentera yang ada.

“Kita melihat lima negeri termasuk Selangor sebagai sasaran. Yang ada sekarang adalah hasil daripada PRU13 yang mana kita bersetuju PKR memimpin.

“Sekarang sudah berbeza dan tidak sama dengan PRU13, kita buat sasaran kita,” katanya kepada Sinar Harian.

Beliau mengulas ucap

2 Responses to "Selangor negeri yang PAS nak tawan-Nik Abduh."

  1. Mimpi ke apa si Beduh ni!!! Nak tawan Selangor konon. Lupa kah kamu wahai si Beduh bahawa di PRU 13 dulu kemenangan yang di perolehi oleh PAS ada lah dari bantuan pengundi bukan Melayu kerana mereka mempercayai "PAKATAN RAKYAT"/. Kini puak PAS sendiri yang telah "MENGHANCUR" kan PR. Jangan lupa bahawa di PRU tersebut Terengganu juga terlepas. Di PRU 14 ini saya menjangkakan bahawa Kelantan juga akan turut terlepas dari gengaman PAS. Elok lah jangan di "IMPIKAN" 5 buah Negeri yang kamu impikan itu.

    ReplyDelete
  2. Di Selangor memang keadaannya menarik nanti.. tak sabar nak tengok hasil pertandingan 3 penjuru.. Ke manakah agaknya nasib kesemua parti pembangkang selain PAS. Ke Putrajaya kah atau ke laut kah?

    ReplyDelete