MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

Suka-suka, Nik Abduh Ketua Pemuda PAS paling teruk.

Nik Abduh, Ketua Pemuda PAS paling teruk pernah dilahirkan dalam sejarah parti PAS.

Dalam laporan Utusan Malaysia, Nik Abduh ditanya mengenai dakwaan terhadapnya, terutamanya daripada Parti Amanah Negara (AMANAH), yang didakwa seolah-olah meraikan kekalahannya.

“Biarlah yang lapar fitnah itu beraya (kekalahan Nik Abduh) sekejap.

"Saya hanya bertanding sekadar suka-suka sahaja. Jawatan yang sudah ada ini (Ketua Dewan Pemuda PAS) pun sudah tidak larat hendak pikul,” katanya.

sumber

5 Responses to "Suka-suka, Nik Abduh Ketua Pemuda PAS paling teruk."

  1. Tolonglah jangan tinggalkan parti dan kemudian jumpa DAP mintak restu dan dedak buat parti baru!

    Keh keh..

    ReplyDelete
  2. Bagus juga kalah nanti kalau kalah di kelantan tak lah terasa sangat sebab dah biasa!!!

    Siapa nak orang bodoh jadi pemimpin???

    Ada ke nik abduh cakap dulu hijau warna Allah, warna lain tak!!!

    Habis tu siapa yang cipta warna biru, oren, merah dll???

    Bukan Allah juga ke???

    Parti walaun memang bodoh2 belaka!!!

    Soalan dah jawab pun kata tak mampu nak jawab soalan dia!!!

    Habis tu soalan kenapa kau sokong walaun lebai tunjuk kote dalam fb kenapa sampai bertahun tak boleh jawab???

    TAK MAMPU JAWAB KE???

    Presiden walaun terang2 buat perjanjian nak kebas duit lombong mangan daripada rakyat kelantan, tabung memali hilang duit berjuta2 tak cukup lagi ke???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lupa nak cakap.

      Parti walaun buat perkara mungkar keh keh!!!

      Delete
  3. aku suka suka je guna plat PAS17. Kereta tu pun suka-suka je, terimakasih semua walaun untuk suka-suka ni.

    ReplyDelete
  4. Jangan suka-suka tinggalkan parti pulak hanya kerana TEWAS DALAM MEREBUT JAWATAN!

    ReplyDelete