MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

NASRUDIN HASSAN seperti Hadi, berani tuduh tanpa sebut nama.

Inilah pendapat Nasrudin Hassan yang otaknya singkat.Berani tuduh tanpa sebut nama.Seperti tuduh orang jual pil kuda tanpa sebut nama.Dia seperti Ketua  Penerangan UMNO .


Qodhoya Mua'sirah 17

CAMPUR TANGAN ASING

Oleh : Nasrudin bin Hassan
Ketua Penerangan PAS Pusat

Saya difahamkan bahawa telah ada dalam pengetahuan awam dan belum dinafikan oleh individu-individu terbabit bahawa merekalah yang pergi ronda buat aduan di Paris, Switzerland dan US supaya pihak luar ambil tindakan terhadap isu 1MDB.

Soalnya, apa motif mereka buat aduan di US mengenai isu 1MDB ? Kenapa singkat akal mereka, lapor hal negara kita kepada Amerika yang berlagak polis dunia itu ? Kita tahu ada pihak yang sengaja jemput US campurtangan isu dalam negara kita.

Ini maksud Tuan Guru Hj Abdul Hadi mengenai isu campur tangan asing. Apa pun salah laku dalam negara, kita selesaikan perhitungannya dalam negara kita. Rakyat boleh guna kuasa undi dalam pilihanraya untuk tukar kerajaan.

Jangan undang BERUANG untuk tampar nyamuk dimuka KANCIL.

Sejahtera Bersama Islam

Sekian.

7 Responses to "NASRUDIN HASSAN seperti Hadi, berani tuduh tanpa sebut nama."

  1. Replies
    1. Husam pun begitu juga berani tuduh PAS dan akaun affin tanpa nama disebut..

      Delete
  2. Tontoni ni, tk tau la teman nak komen apa.... tapi yang teman duk perati, bersyarah, berceramah soal agama je yang dia nampak hebat. Apabila nak dipadankankan dengan keadaan dan sirtuasi semasa, nampak hampeh sangat hujjah-hujjah beliau.

    Bila tang politik, hancus!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pada pok amid jika berjaya jadi barua DAP barulah dikira cerdik berpolitik gamaknya.. ntahlaahh..

      Delete
  3. Aku pelik dgn tontowi..tindakan dan percakapan sangat suspicous

    ReplyDelete
  4. Setakat ni kelihatan bagus. Komen2 bangang drp wanrosli berjaya diabaikan. Teruskan begini, biar dia terasa bangang bersendirian. Keep it up friends. We don't deal with this extremist, racist Moron creature.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah diabaikan kenapa masih sebut nama si wan rosli tu? Keh keh..

      Kelihatan bagus kerana mengabaikan ataupun kerana tak dapat bg hujah balas akibat terkesima.. aku rasa terkesima!

      Delete