Terkini

PAS nak solat hajat,AMANAH sediakan sejadah tak payah bagi kayu.


AMANAH sediakan sahaja sejadah dan air mineral untuk wuduk.Tak  perlu marah-marah. Mereka pun sayang Tok Guru.Kalau tak cukup hampar tikar,bukan apa tetamu dari seluruh Malaysia.AMANAH bolehlah guna saluran undang-undang menegakkan keadilan dan menolak kebatilan.

7 Responses to "PAS nak solat hajat,AMANAH sediakan sejadah tak payah bagi kayu."

  1. Kenapa teruk sgt perangai ahli PAS..?? Kalau buat sembhyg hajat di tempat lain..masjid ke ..Allah x boleh terima ke..??
    Ini ke cara Nabi ajar umatnya..

    Ini adalah aatu provokasi dgn mmperalatkn agama..? Binasalah mereka yg mmperalatkn agama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak2 ni bukan nak mintak doa dgn Allah, deme nak mintak dgn syeitan...

      Delete
  2. Saudara Tok Janggut, inilah tanda-tanda akhir BAKAL MELINGKUPNYA parti yang memperalatkan agama untuk kepentingan diri. Percayalah, mereka akan tumbang nanti, insya-Allah.

    ReplyDelete
  3. Busuk ikan dari kepalanye... Apa nak diharap lg pada Pas. Biarlah mereka terjun dgn labi2nye. Biarkan biarkan.

    ReplyDelete
  4. Mudah-mudahan solat hajat itu ..jika benar berlaku.. Allah berikan petunjuk dan hidayah kepada mereka yang benar dan pengajaran berguna kepada yang memperalatkan agama untuk kepentingan diri dan politik...

    ReplyDelete
  5. Pelik para pimpinan PAN ni.. pandai pulak dia kata kononnya PAS melakukan kesalahan kerana mengganggu proses mahkamah.. sedangkan pd hakikatnya ianya belum pun dibawa ke mahkamah tapi masih dalam proses utk dibawa ke mahkamah.. dan PAN kata ada bukti yg PAS tidak berhak kerana tiada nama PAS pun tercatit dlm geran tanah..

    Kalau lah benar pun ianya satu kesalahan kenapa PAN tak pandai nak bawa ke mahkamah kes RM90juta tu? Bukan ke org salor tu kata dia ada bukti nama pemimpin PAS tercatat dlm akaun affin tu?

    Yg ada bukti nama PAS langsung TAK tercatat dlm geran tanah NAK dibawa ke mahkamah tapi sebaliknya yg ada bukti nama pemimpin PAS “benar2” ADA tercatat dlm akaun affin TAK NAK pula dibawa ke mahkamah??

    Nampak tak permainan PAN ini? Mereka dah terperangkap dgn permainan mereka sendiri..

    ReplyDelete
    Replies
    1. An. Anonymous,

      Kes tanah Wisma Tok Guru. Status Pemilikan Tanah Masih Dalam Proses Perundangan di Mahkamah Syariah Kota Bharu, dengan Nombor Kes 0310009902692017.

      Kau kata belum dibawa ke mahkamah. Kau cerita apa???

      Kau jawab kes ni dulu baru aku jawab RM90 juta!!!!

      Aku rasa kau yang terperangkap dalam permainan kau. Kalau kau tak tahu tanya, jangan nak tunjuk pandai reka cerita sana-sini, akhir sekali apa cerita???

      Kerajaan PAS Kedah membenarkan exco kafir membelek fatwa, kau taknak kafirkan atau munafikkan almarhum Ustaz Azizan Menteri Besar PAS Kedah ke???

      Itu salah satu contoh kau cakap tak guna otak!!!

      Delete