Terkini

Undi PAS undi BN

Undi untuk PAS undi untuk UMNO/BN.

8 Responses to "Undi PAS undi BN"

  1. Saya nak tambah sikit lagi boleh tak TGHH?

    Undi PH = Undi DAP!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada dosa pun undi DAP!!!

      Undi PAS nanti bertambah HIV akibat gay macam di Kelantan!!!

      Maklumlah penternak gay!!!

      Itu yang buat pasar menonggeng tu hahahahah!!!

      Geram nanti gay tengok bontot orang masuk pasar. Meningkat lagilah HIV akibat gay macam ni!!!

      Apa punya bodoh punya manusia walaon-walaon PAS ni!!! Hahahahahah keh keh

      Delete
  2. Berharap sangat agar dia tak menghampakan pendokong PAN agar segera tunjukkan bukti akaun affin agar pendokong PAN tidak lagi kelihatan bodoh walaupun pd hakikatnya memang dah bodoh.. keh keh

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1. Berharap sangat agar kau dapat buktikan kaedah yang husam pakai adalah kaedah kafir hahahahaaa

      2. Berharap sangat agar kau dapat buktikan hadi membantah pesta arak di Terengganu hahahahaha

      3. Berharap sangat agar kau dapat buktikan kau tak munafiq atau kafirkan ustaz Azizan kerana exco Kerajaan PAS Kedah yang kafir belek fatwa hahahahahahaha

      4. Berharap sangat agar kau dapat buktikan bahawa lot gerai pasar tonggeng bontot tak menambah bilangan pengidap HIV akibat gay di Kelantan hahhahaahhaha

      5. Berharap sangat agar kes di London berjalan segera supaya hadi kantoi kebas duit 90 juta hahahahahahahaha Padan muka kau!!!!

      Kau sendiri bodoh sekolah tak pandai ada hati kata orang lain bodoh!!!!

      Selama ni kau berdebat pun kena balik diri sendiri, kau nak suruh hadi tersampok penyakit kau ke hahahahahahah!!!!!

      Aku gembira je bila hadi kantoi!!!!

      Orang kafir belek fatwa apa cerita??? Kenapa kau tak kafirkan atau munafiqkan Ustaz Azizan pulak??? keh keh

      Bodoh budak ni. Agaknya banyak makan semut ahhahahahahhaha!!!!! Keh keh

      Delete
  3. Walaon an anonymous suruh tunjuk bukti??? Aku nak tergelak gila!!!!

    Aku cabar dia beri hujah itu je yang dia boleh keluarkan hahahahahahahaha!!!!

    Siap kafirkan prinsip perundangan Islam pulak tu hahahahahahhaa!!!!

    Ya Allah, aku nak je doa dia hidup dalam kejahilan. Sebab orang2 bodoh macam nilah buat buat tempat berniaga sama besar dengan jamban hahahaha!!!

    Mintak bukti pulak kes baru berjalan di mahkamah hahahahaahahahaa!!!!

    Kau kena karang kau sakit!!!!

    Cerita pasal malu pulak dah hahahahahaha!!!!!

    Cuba kau cakap pada aku ayatollah hadi membantah dalam hati pesta arak kau tahu ke malu???

    Kau tuduh lgbt sana-sini negeri pemerintahan PAS sendiri banyak gay kau tahu ke malu???

    Dulu kau cakap DAPigs sekali Allah laknat PAS sebagai PIGS kau tahu ke malu???

    Berapa banyak kemaluan kau daa masih minta nak dimalukan lagi!!!!

    Patutlah doa PAN jahanam PAS sendiri yang jahanam, kaki maksiat tak tahu malu!!!!!

    Kau kata Exco Kafir tak boleh belek fatwa, exco kafir di bawah kerajaan PAS Kedah belek fatwa jugak kau tahu ke malu???? keh keh

    Bila di dalam perbicaan SR tunjuk akaun Affin tu checkmate hadi, memang mampos masuk hospital sakit jantung la, walaon minta hadi cepat mampos!!!!

    Aku memang nak tergelak bodohnya budak ni Na'uzubillah!!!!

    ReplyDelete
  4. Aku tak tujukan kpd sesiapa hujah bernas aku ni.. mula2 aku sangka dia bijak sangat temberang sana temberang sini.. ni mesti sedara kembar dgn mat klepet ni.. keh keh..

    Nak suruh org keluar dari zon bangang konon tapi rupanya dia sendiri dah lama dok dalam zon bangang.. cut and paste pun tak reti nak dibezakan dgn copy and paste..keh keh

    Mulai hari ni aku gelarkan org tu sbg nibodo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang walaon PAS kaki gelar!!!!

      Kau cakap aku apa walaon PAS tak gelar???

      Munafik, kafir, syiah, khawarij, wahabi, wasabi dan lain-lain!!!! Setakat nibodo tu apa sangatlah!!!

      Memanglah kau kena keluar zon bangang pasal kau tu bangang sangat!!!!

      Isu kafir belek fatwa untuk orang mukmin pun kau dah salah!!!

      Fatwa tu untuk orang muslim ke mukmin???

      Kau boleh beza tak muslim dengan mukmin???

      Cut and paste kau bising yang kau orang Islam dengan orang beriman pun tak boleh beza apa cerita???

      Fatwa untuk orang mukmin konon!!! Punyalah bangang!!!

      Gelarlah lagi, yang aku tahu kau tak pernah nafikan kau sekolah tinggi hahahahaha!!!

      Lepas tu nak panggil orang bodo hahahaha!!!

      Tak sedar diri!!! Diri sendiri bodoh tak ada pelajaran, kaedah perundangan Islam kau kafirkan, punyalah bodoh nak panggil orang lain bodoh hahahahahahahahahaa!!!!

      Bodoh punya walaon tak ada pelajaran, menipu serupa dengan walaon-walaon yang lain!!!

      Aku ingatlah walaon, memang tarbiah PAS jadikan orang bodoh, buat pasar tonggeng sama besar dengan jamban hahahahahahahaa!!!

      Tak reti tambah pendapatan negeri, klepet balak hahahahahahahahaha!!!!

      PAS kaki klepet hahahahaahaha!!!

      Kalau kau panggil aku nibodo, aku pun nak gelarkan kau sebagai nibabi hahahahahahah!!!

      Kan ke PAS tu PIGS hahahahahahah!!!!

      Babi je yang bodoh tara tu hahahahahah!!!

      Kan nibabi!!!!

      Delete
  5. Kau ni bodohlah anonymous,

    Mengaku hujah kau bernas hahahahahahah!!!

    Mengkafirkan kaedah perundangan Islam bernas ke hahahahahahhaha!!!

    Sebab tu orang kata taksub tu datang dengan bodoh!!!

    Sampai mengkafirkan sistem perundangan Islam, tak salahkan mulai hari ini aku gelar kau nibabi???

    Babi je perangai jelek macam ni hahahahahahaha!!!

    Allah tak pernah larang orang bukan Islam belek al-Quran kitab teragung umat Islam, kau boleh halang orang belek fatwa!!!!

    Apasal kau bodoh sangat mengharamkan yang halal???

    Adakah kau layak bergelar NIBABI???

    HAHAHAHAHAHAHAH ORANG BANGANG MEMANG MACAM NI, SEMUA ORANG KATA DIA BODOH, DIA SENDIRI MENGAKU BERNAS HAHAHAHAHAHHAHAH!!!!

    BANGANG PUNYA MANUSIA!!!

    ReplyDelete