Terkini

Syarikat GLC rugi boleh beli kereta Audi Q7 untuk Zambry guna.


Macam manalah YB Sg Rapat, YB Radzi Zaion dari PAS boleh memuji bajet Zambry Kadir.Contohnya, syarikat GLC kerajaan Perak boleh beli kereta Audi Q7 RM620,996 . Untuk kegunaan Zambry.

11 Responses to "Syarikat GLC rugi boleh beli kereta Audi Q7 untuk Zambry guna."

  1. Harap di Selangor pun boleh dibongkar kes yg sama.. iaitu kesah YB dan pembantunya yg ada rumah agam ala disney dan puluhan kereta mewah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul ke ada puluhan kereta mewah???

      Kau nak fitnah apa lagi???

      Kau sebut aku jenis-jenis kereta sampai puluhan tu???

      Penipu macam kau patutlah Allah laknats ebagai babi hahahaahhaha!!!

      Delete
  2. miskin sangat ke mb umno ni? tak ada duit ke nak beli sendiri? tak elok guna duit rakyat tau...

    apa2 pung tak bleh celen pemimpin pas aka encik somi. hadiahkan q7 pd isteri muda...?

    elok zambry refer kat pemimping pas tu camner nak cari duit beli q7...

    huru harakah dah nak bangkrap tp pemimping2 pas kaya raya... tambah bini rumah, kerete mewah, no plet mewah... ustaz tuan guru musyidul semua tak amanah... dlm dewan pun menipu ala2 umno di parlimen

    ReplyDelete
  3. Tapi pemimpin2 pas tu bertaraf ahli parlimen.. kalau pkr, sekadar pembantu peribadi ahli parlimen pun dah boleh beli rumah agam ala disney dan beberapa kereta mewah.. amacam AJ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ingat ahli-ahli parlimen tu gaji ratusan ribu ke sebulan???

      Pembantu peribadi tu ahli perniagaan sebelum masuk PAS dan PKR lagi.

      Kau agak-agak siapa yang lebih kaya, ahli parlimen ke ahli perniagaan???

      Dah tu, yang kau ni bodoh sangat apahal???

      Delete
    2. Habih tu kau ingat pembantu ahli parimen gaji ratusan ribu sebulan? Keh keh..

      Delete
    3. Habis tu kau ingat ahli perniagaan yang berjaya gaji dia macam gaji kau kerja kilang? Keh keh

      Delete
    4. kg nik amar kt serambi balak ..

      Delete
    5. kt kg cik somi ade satu .. bsr oi Q22

      Delete
    6. Kat kg salor pil ada berapa pulak?

      Delete