Terkini

Lawat Arab Saudi Najib bawa anak menantu.

Najib dan Rosmah pergi Arab  Saudi,okaylah sebelum tak jadi PM lagi.

Ini anak saudara,anak tiri ,anak betul semua turut tumpang semangkuk.Duit sendiri kira okaylah,tetapi ini lawatan rasmi.

17 Responses to "Lawat Arab Saudi Najib bawa anak menantu."

  1. sekali meranduk teruskan.. susah nk berhenti

    lobai kata takde 4 saksi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu.. itu lobai kata.. tun m kata pulak memang ada berlaku kejadian LIWAT dan LANCAP... dan tiada bangkangan langsung pun daripada para pendokong PH sendiri..

      Yg lucunya pandai pulak pendokong PH nak suruh rakyat pilih PH.. agar rakyat jadi bongok macam mereka??

      Delete
    2. Betul tu... bila lebai TUNJUK KOTE dalam FB atau TENGOK PORNO di Jerman... dan tiada bangkangan langsung daripada para walaon-walaon PAS sendiri...

      Yg lucunya pandai pulak pendokong walaon PAS nak suruh rakyat pilih PIGS... KWSP staf Kelantan pun tak larat bayar, Harakah pun di ambang bankrap, duit tabung Memali pun ranap, Koperasi KOHILAL dah berkubur tanpa nisan... agar rakyat jadi bongok dan bahlol macam walaon ke???

      Walaon kan bodoh-bodoh belaka!!!

      Baru dapat perintah Terengganu habis kanak-kanak TASKA KEMAS dihalau mereka, nak rakyat pilih PAS??? Bodohlah orang yang suruh rakyat pilih PAS tu sama seperti membenarkan Hadi kencing merata hahahahahahaahaa!!!!

      Delete
    3. SENARAI KEZALIMAN PAS DI TERENGGANU

      1. TAWAN WISMA DARULIMAN: Wisma Darul Iman ditawan terus pada malam pilihanraya umum (29 November 1999) walaupun Kerajaan sebelumnya belum terbubar secara rasmi, juga kereta Ahli Exco (BN) dirampas di jalanan, tanpa penyerahan rasmi.

      Delete
    4. 2. SINGKIR PEGAWAI: Sebaik berkuasa Pas menyingkir, memberhenti dan menukarkan pegawai dan kakitangan Kerajaan Negeri yang disyakki tidak menyokong Pas. Pada Disember 1999 Setiausaha Kerajaan waktu itu (Dato’ Che Mat Jusoh) disingkirkan, Pengarah Yayasan Terengganu dan Yayasan Pembangunan Keluarga dipecat dan penghulu yang pro Umno ditukar secara besar-besaran ke kawasan pedalaman. Menteri Besar Abdul Hadi Awang pada 17 Disember 1999 dengan angkuh berkata anggaplah itu ‘takdir Allah.’

      Delete
    5. 3. JKKK DIMANSUH DAN DIHARAMKAN: Pada Januari 2000 Pas memecat ketua-ketua kampong dan menamat serta mengharamkan Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK).

      Delete
    6. 4. UPU DIMANSUH, KAKITANGAN DIPECAT:Unit Perpaduan Ummah ditutup dan 420 kakitangan dipecat atas alasan agensi politik Umno, tetapi digantikan pula dengan Unit Pembangunan Insan dengan melantik dan membayar elaun kepada kader Pas. Bekas calon Pas DUN Ajil yang tewas dilantik sebagai Pengarahnya.

      Delete
    7. 5. HALAU KANAK-KANAK TADIKA KEMAS: Pas dan JSR bertindak menghalau kanak-kanak tadika Kemas dari balairaya dan lain-lain premis milik Kerajaan Negeri berjumlah 391 tempat (premis).

      Delete
    8. 6. JAWATANKUASA MASJID DITAMATKAN: Pada 2 Mei 2000 Ahlijawatankuasa Masjid yang belum tamat tempoh perkhidmatan ditamatkan oleh Kerajaan Pas Terengganu membabitkan 400 buah masjid dan 4,000 ahlijawatankuasa.

      Delete
    9. 7. KHUTBAH JADI MEDAN POLITIK: Mimbar masjid (khutbah) dijadikan oleh Kerajaan Pas untuk menyerang Kerajaan Pusat dan pihak yang tidak sealiran dengan mereka.

      Delete
    10. 8. PECAT PENERIMA BANTUAN MISKIN: November 2000, Pas menamatkan kira-kira 1500 orang penerima bantuan bulanan Jabatan Kebajikan Masyarakat Negeri terdiri dari kalangan miskin, ibu tunggal dan warga tua yang disyakki tidak menyokong Pas.

      Delete
    11. 9. TAMAT ELAUN GURU AL-QURAN: Julai 2001 Pas menamatkan elaun 2,048 guru al-Quran kampong, yang dilantik di zaman pemerintahan BN. Turut ditamatkan ialah mubaligh dan guru agama Yayasan Islam Terengganu sejak Januari 2001.

      Delete
    12. 10. IMBUHAN HADFIZ AL-QURAN DIHAPUSKAN: Mulai Januari 2001 imbuhan hafiz dan haafizah Al-Quran, malah termasuk yang buta penglihatan ditarik balik dan elaun Qariah berjasa Hajah Rogayah Sulong turut ditamatkan.

      Delete
  2. Woi mangkok An Anonymous,

    Apa cerita kau??? Siapa yang bodoh sekarang???

    Aku dah cakap aku ada banyak lagi nak taruk kalau kau nak!!!

    Dasar bodoh membuta-tuli, kau ingat rakyat nak pilih kaki jual agama macam ni???

    Sebut LANCAP dan LIWAT yang orang tua tu pun dah minta maaf kau sibuk, yang GENG-GENG WALAON PIGS menganiaya jauh lebih ramai rakyat kau membisu!!!

    Patutlah Kelantan tan ada duit. Diperintah oleh geng PIGS, tak berkat hahahahaha!!!!

    ReplyDelete
  3. Bila kene taruk..senyap...lepas tu tukar tajuk buat fitnah2 lain...dasar walaon bingai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana hujah ko BkS utk aku jawab?

      Sahih tak ada otak macam tu la..

      Delete
    2. An Anonymous,

      Hujah yang ada pun kau tak boleh jawab, sahih kau yang tak ada otak hahahahahaha!!!!

      Delete