Terkini

Normala dan Rozi Muhamad sebar fitnah.


Senang sebar fitnah kemudian minta maaf.

6 Responses to "Normala dan Rozi Muhamad sebar fitnah."

  1. tak apa sebab tuan guru president kata tak apa,, dibolehkan sama macam kes hj nik abduh... relexs la bro malu apa boss ku

    ReplyDelete
  2. Penuh-penuh mulut mamat2 parti ehem-ehem ngatakan yang org pitnah kat depa.
    Tengok-tengok.... Mamat2 cap bulan yg kuat tabur fitnah.
    Pejuang agama konon!!!
    Ptui!!!

    ReplyDelete
  3. Normala boleh didakwa sebar berita palsu yg boleh timbulkan panik masyarakat Pasir Gudang ...

    ReplyDelete
  4. Khabor setengah masak... masih ada puak kitul ni...

    ReplyDelete
  5. bukan dlm ekonomi jer bngsa melayu haprak...dlm bab beragama pun haprak....tu lah bila ketua agama kurang ilmu agama dan juga kurang berautoriti dlm hal islam...maka puak yg politikkan agama lebih menonjol dan ambil kesempatan...walaupun politik agama tu pun sering bercanggah dgn islam...

    ReplyDelete