MALAYSIA AMANAH KITA

MALAYSIA AMANAH KITA
Terkini

PAS penakut dengan DAP di Sarawak.


Pembangkang Blok ketiga PAS bertembung dengan Parti Amanah Negara di Sarawak sebanyak 5 kerusi..

Pembangkang Blok ketiga PAS bertembung dengan KeADILan sebanyak 5 kerusi..

Pembangkang Blok ketiga PAS bertembung dengan DAP sebanyak 1 kerusi..

Jawapannya disini..

PAS penakut dengan DAP di Sarawak.!!!

Selamat berjuang AMANAH.

20 Responses to "PAS penakut dengan DAP di Sarawak."

  1. Otak pandir jgk kau ni....tgk pandir aku pulak...dap langsung x bertemu umno...dap takut umno....adehhh...kelakar...but thx....seronok jgk tgk lawak pandir
    Pan takut dap aku percaya smpi nk kene mintak izin dap kononnya nk laksana hudud versi pan@lgbt@liberal@g25...ntah2 smpi masa sembelih kambing pulak sebagai kafarah

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita tengok siapa yang kena....... atau PAS akan terus mandul di Serawak

      Delete
    2. Ada kita dngar pasngok buat demo pasal umgok sampai la ni x layan RUU hudud klntan?...elek....permainan politik utk menipu rkyat klntan dn mlysia

      Delete
  2. Otak pandir jgk kau ni....tgk pandir aku pulak...dap langsung x bertemu umno...dap takut umno....adehhh...kelakar...but thx....seronok jgk tgk lawak pandir
    Pan takut dap aku percaya smpi nk kene mintak izin dap kononnya nk laksana hudud versi pan@lgbt@liberal@g25...ntah2 smpi masa sembelih kambing pulak sebagai kafarah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak PASIK....mn hudud? ...tunduk kpd mamat bow tie tu ke?.....pelawok

      Delete
  3. Umno ada ker kt srwk.. Itu bkn pandir tapi baghal....

    ReplyDelete
  4. Umno ada ker kt srwk.. Itu bkn pandir tapi baghal....

    ReplyDelete
  5. Tunggu Al Fadhil Ustaz Ramasamy Ketua Ulama PAN respon......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni je tahap hujah yang dapat dikeluarkan oleh "puak2 alim dan maksum" ni. Fitnah, bohong, caci dan masih berlagak seolah2 mereka ni duduk dalam redha Allah sebab mereka "pejuang islam dan Hudud". Islam yang hanya dok kat serban dan Hudud yang dah duduk bawah bontot Tuang Presideng, masih lagi berlagak sesuci "sahabat2" Nabi??? Orang melayu dah jelak dah dengan sikap walaun2 PAS ni ditambah dengan perangai "bodoh sombong" pimpinan mereka. Jangan harap le kamu nak dapat undi rakyat bila kata2 kamu tu semua dah diklasifikasikan sebagai "hampas dan sampah" je! Say no to PAS dan ABU!

      Nick.
      Cape Tiger.

      Delete
    2. Kt tmpt aku ceramah pasngok dh x dpt sambutan...hehehe....

      Delete
    3. MCA pun kuat mnentang hudud...apa crita?

      Delete
    4. Saiful.. PAN mana iktiraf ulamak PAS..

      TGLGE TGLKS TGPDR... 3 Tok Guru tertinggi PAN.. lepas tu baru mursyidul am dan timbalan mursyidul am PAN.. sila nafikan kalau tak betul..

      Delete
    5. Sebenarnya dalam kontaks perjuangan islam yg syumul di Malaysia, jika sebuah parti itu khadam DAP (PAN) secara otomatiknya ianya juga khadam UMNO (PAN).. buktinya kedua2 DAP dan UMNO bersepakat menolak PAS.. maka kini ketiga2 entiti ini adalah sebenar2nya musuh PAS (iaitu parti islam yg dah dibuktikan dgn perlembagaan islamnya).
      Sblm ini imej islamnya giat cuba dikikis oleh G18 lantaran G18 tak henti2 mengajak dan mengajar ahli2 PAS agar tunduk kpd DAP sbgaimana PAN tunduk! (ini bukan imej islam kerana mana mungkin islam jadi khodam kpd DAP!)..

      Kini barulah pengundi2 Sarawak faham bahawa imej islam bukanlah bermaksud tunduk kepada tokong DAP sptmana yg disarankan dan diamalkan oleh PAN!

      Delete
  6. Balak kltan mcm mn?...betul lah dakwaan Dato husam tu, ..pasngok dh mcm umgok ,...x betul saman husam je, yg lapor di kena tindakn yg myamun lepas bebas

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kes balak amendenya? ada kes ke? Sonyap yo..

      Delete
  7. Ada penganut agama pasngok mgkin akn kata hanipan maidin dn asmuni sakit sbb lawan ulamak....tup...tup hurun jin dn mb kltan pun sakit.... mcm mn pulak tu termalu sendiri !!!!!

    ReplyDelete
  8. Ada penganut agama pasngok mgkin akn kata hanipan maidin dn asmuni sakit sbb lawan ulamak....tup...tup hurun jin dn mb kltan pun sakit.... mcm mn pulak tu termalu sendiri !!!!!

    ReplyDelete
  9. Memang PAS takut (jadi khodam) DAP!..

    ReplyDelete
  10. Tapi dgn ikatan pas terikat jadi pasik lak.kahkahkah

    ReplyDelete
  11. Pada mulanya kami dlm PAS agak terkedu dgn kehilangan G18 utk tubuh parti baru memandangkan mereka ni bijak pandai lagi profesional belaka kununnya... tapi setelah meneliti situasi sebenar, barulah kami sedari bhw kebijaksanaan mereka hanyalah digunakan utk menjadi khodam profesional kpd DAP serta perjuangkan islam liberal, bukannya utk memperjuangkan islam yg syumul..

    ReplyDelete