Terkini

Ini pertandingan AMANAH lawan BN dan sekutunya-Asmuni Awi.

Jentera Pilihanraya Pakatan Harapan Kuala Kangsar kena menjelaskan kepada pengundi memilih calon AMANAH, Dr Ahmad Termizi Ramli.Pengundi perlu menolak BN  dan  rakan sekutunya PAS. AMANAH kena terangkan isu 1 MDB, GST, ketirisan  akaun agensi kerajaan, Tabung Haji, pembelian tanah oleh Mara di Australia dan juga saham Felda.

Pilihan raya kecil (PRK) Kuala Kangsar ialah pertandingan satu lawan satu antara Pakatan Harapan (PH) dengan Barisan Nasional (BN) dan sekutunya, bukan pertandingan tiga penjuru, tegas Pengerusi Amanah Perak Haji Asmuni Awi.

 Yang jelas sekutu BN itu dipercayai merujuk kepada Pas yang dilihat memusuhi Amanah sebaliknya sangat mesra Umno malah mahu bertindak sebagai penasihat kerajaan melalui kerjasama politik.

“Pertandingan ini bukan pertandingan tiga penjuru. Ini mesej yang kita nak sampaikan kepada rakyat."tegas Haji Asmuni Awi

“Ini adalah pertandingan satu lawan satu Pakatan Harapan dan Barisan Nasional dan sekutunya. Biarlah mereka menghunus keris panjang mana pun kita anggap mereka ini sama dengan Umno Barisan Nasional.

“Mereka masuk bertanding mereka mengatakan kami bukan nak ubah Najib. Kami bukan nak ubah pemerintahan Umno. Kita tak tahu tujuan apa mereka masuk (pilihan raya),” kata  Haji Asmuni  Awi ketika berucap di majlis pelancaran Bilik Operasi DAP di Jalan Taiping, Kuala Kangsar hari ini.


8 Responses to "Ini pertandingan AMANAH lawan BN dan sekutunya-Asmuni Awi."

  1. PAS ikhlas bertanding melawan musuh tradisinya UMNO dan juga melawan sekutu DAP! Harap org islam melayu memahami perjuangan PAS ini!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkah..berambus la dari buat komen tak guna oii..
      Belambak hg dan powertrain tak bleh jawab soalan en nobody tu..
      Mcm tu ka tahap cybertrooper pas?
      Setakat fitnah,buat cerita level paria kononnya pas iklas lawan musuh tradisinya umno tu,baik hg makan racun rumpai la..
      Kahkahkah

      Delete
    2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  2. Salam En. Anonymous,

    Encik ni dahsyatlah. Boleh baca pula perkara ghaib. Tahu pula hati ikhlas ke tak!!!

    Khalifah Umar berkata kita berhukum dengan apa yang kita lihat!!!

    Kalau dah isytihar Amanah musuh tak pula cakap perkara yang sama dengan UMNO, musuh tradisi apanya???

    Ingat kuih tradisi bahulu ke???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa nak hairan en nobody,
      Ularmak pas moktar senik tu siap mimpi jumpa sahabat nabi bepuluh2 kali..
      Setakat ilmu kasap,annoy dan powertrain tu dalam poket depa saja la..
      Almaklum,tepengaruh dgn moktar senik..
      Haa kes moktar senik bawa lari anak dara org siap ada laporan polis tu apa cerita?
      Kahkahkah

      Delete
  3. En. Anonymous,

    Kuih tradisi bahulu tak berubah dari dulu lagi.

    Musuh tradisi PAS, dulu Islam suku Politik suku, sekarang hutang 1MDB, penyelewengan duit Tabung Haji, penderitaan bekas tentera tak dapat pencen tak tegur pun!!!

    Tradisi ke tu???

    ReplyDelete
  4. En. Anonymous,

    Dulu "kita menentang UMNO bukan kerana nama dia UMNO, sebab dia mengekalkan perlembagaan penjajah"

    Sekarang " Perlembagaan tu lah juga yang dipakai sekarang, taknak tentang. Nak jadi penasihat pula".

    Berbeza betullah tradisi kuih bahulu dengan musuh tradisi PAS!!!

    Encik agak-agaklah, nasihat apa yang Tuan Presiden dan Mursyidul Am bagi kepada UMNO ya???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa bab nasihat apa yg 2 lebai sarkas tu bg pada umno,meh aku tlg jwb..i help u,u help me..
      Kahkahkah
      Teringat aku bab kisah murshidul am menangis teresak2 cerita mimpi dia jumpa nabi..
      Bila ditanya tgna,kes mursidul mimpi jumpa nabi tu,tgna jwb apa?
      Kalau kita jumpa harta karun,kita nak bgtau org ke?
      Kahkahkah

      Delete