Terkini

Kuala Kangsar, kertas undi calon AMANAH nombor 4.

Kuala Kangsar-Empat  calon akan bertanding dalam pengundian 18 Jun ini.Kedudukan kertas undi , nombor satu Bebas Sdr Izat dari Kelantan , 2 calon BN  Datin Mastura , 3 PAS Dr Najihah dan 4  Dr Termizi. AMANAH.

Menurut Asmuni Awi, Ketua AMANAH  Perak, AMANAH bertanding dengan UMNO dan rakan sekutunya.

12 Responses to "Kuala Kangsar, kertas undi calon AMANAH nombor 4."

  1. PAS pun bertanding lawan UMNO dan rakan sekutu DAP!!

    ReplyDelete
  2. Salam En. Anonymous,

    Pas pun bertanding lawan UMNO tapi duduk semeja!!!

    Pas pun bertanding lawan sekutu DAP tapi tak duduk semeja pula!!!

    PAS dengan UMNO sekutu tapi buat-buat lawan pasal nak meyakinkan alhi-ahli PAS yang kebanyakannya bodoh tu!!!

    Bukan saya cakap, Perwakilan PAS Johor yang cakap!!!

    Kalau bukan bodoh jawablah kenapa Haji Hadi kata keluar PAS sama seperti hilang akidah???

    Korang ni menyembah PAS ke???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nobody, jawapan awak tu susah ditafsir umat yang kena seher

      Delete
    2. Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111




      (((( BUKA BLO DANA GHAIB DAN NOMOR GHAIB MBAH RAWA GUMPALA ))))







      Ass...saya tidak menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan ini semua berkat bantuan MBAH RAWA GUMPALA,saya yang dulunya bukan siapa-siapa bahkan saya juga selalu dihina orang dan alhamdulillah kini sekaran saya sudah punya segalanya,itu semua atas bantuan beliau.Saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan nomor dan dana ghaibnya,alhamdulillah kini saya sudah bisa membuka usaha kembali yang dulunya pakum karna masalah faktor ekonomi dan kini kami sekeluarga sudah sangat serba berkecukupan dan tidak pernah lagi hutang sana sini,,bagi anda yang punya masalah keuangan jangan sungkan-sungkan untuk menhubungi MBAH RAWA GUMPALA karna insya allah beliau akan membantu semua masalah anda dan baru kali ini juga saya mendaptkan para normal yang sangat hebat dan benar-benar terbukti nyata,ini bukan hanya sekedar cerita tapi inilah kisah nyata yang benar-benar nyata dari saya dan bagi anda yg ingin seperti saya silahkan hubungi saja MBAH RAWA GUMPALA di 085==316==106==111

      Delete
  3. Salam En. Anonymous dan En. Powertrain,

    Tadi Ustaz Ahmad Awang beri salam kepada ketua Ulama PAS Perak Ustaz Sidek Nor tiga kali tidak dijawabnya.

    Yang dijawapnya adalah "ana tak perlu jawab salam enta!!!"

    Belum lagi kalau tak taat pada PAS hilang akidah!!!

    Kita ni sebah Allah ke sembah PAS????

    Islam yang syumul tu bukan dari PAS la!!!

    ReplyDelete
  4. En. Anonymous dan En. Powertrain,

    Beri salam tu sunnah, jawab salam tu wajib!!!

    Oleh kerana Ustaz Sidek Nor tak jawab salam dia sedang melakukan perkara HARAM dalam Islam!!!

    Selari dengan perbuatannya, PAS pun melakukan perkara HARAM dalam Islam!!!

    Encik berdua ni menyokong PAS, Encik sebenarnya menyokong perkara mungkar dan haram!!!

    Ajak pula orang lain menyokong, Encik sedang menyebarkan perkara mungkar dan haram!!!

    HATI-HATI!!!!

    ReplyDelete
  5. Hebatnya ulamak PAS... hebatnya ulamak PAS... viralkan perbuatan hebat ini. Apa makna disebalik perbuatan ini?

    ReplyDelete
  6. Hebatnya ulamak PAS... hebatnya ulamak PAS... viralkan perbuatan hebat ini. Apa makna disebalik perbuatan ini?

    ReplyDelete
  7. Hebatnya ulamak PAS... hebatnya ulamak PAS... viralkan perbuatan hebat ini. Apa makna disebalik perbuatan ini?

    ReplyDelete
  8. Pas yang dulu bukan sekarang.Pas sekarang kuat temberang.Pas dahulu rational dlm tindak tanduk, Pas skrang dah tak rational sbb dah tumbuh tanduk.

    ReplyDelete
  9. Pas yang dulu bukan sekarang.Pas sekarang kuat temberang.Pas dahulu rational dlm tindak tanduk, Pas skrang dah tak rational sbb dah tumbuh tanduk.

    ReplyDelete
  10. Ada ke keluar Pas rosak aqidah? Setahu aku keluar Pas hilang lah jawatan macam mat nasa, harundin ayam dan ramai lagi yg pegang pemberian AMANU

    ReplyDelete