Terkini

Hj Hadi terimalah hakikat, tuan telah ditipu.

Nak berlawan dengan UMNO,13 kali menipu orang.

"Apabila kerajaan enggan bentang, maknanya usul itu tidak bermakna dan sia-sia dari sudut legislatif. Terimalah hakikat anda telah ditipu dan usaha ini telah terkandas di tengah jalan. Berhentilah memainkan sentimen rakyat,

1 Response to "Hj Hadi terimalah hakikat, tuan telah ditipu."

  1. Konon nak komen tapi hanya buat malu org PAN.. demokrasi berparlimen adalah termasuk usul persendirian selain usul kerajaan.. jadi tang mana yg kena tipunya? (seperti kena tipu dlm Perjanjian Pangkor 2 ke?)

    Sekarang terpulang kpd speaker parlimen utk menentukan samada membenarkan TGHH membentangkan usul persendirian atau menangguhkan kpd sesi parlimen yg akan datang pula. Pihak PAS tiada masalah akan kedua2nya. Jika dapat bentangkan alhamdulillah ada progres akan perjuangan PAS selama ini. Jika tangguh lagi, PAS sudah melakukan semaksimum yg mungkin tanggungjawab kepada Allah. UMNO mungkin tak lupa akan kehadiran ratusan ribu menyokong RUU 355. Kalau berani tidak membenarkan membentang usul ini walau atas apa alasan jua pun, undi kepada ahli2 parlimen UMNO pasti terjejas di kalangan org Melayu.. undi kpd ahli2 parlimen Melayu PH pula jika terang2an menentang samalah juga.

    ReplyDelete