Terkini

YB Idris Ahmad jom dengar ceramah YB Mahfuz Omar.

 Pada 8 Januari,esok,Isnin,  YB Datuk Mahfuz Omar akan datang ke Bukit Gantang.Bermula 5.30 petang,esok 8 Januari di Tmn Kaya ,Dun  Ckt Jering.
Sementara pada sebelah malam di Kg Matang Raja,Dun Trong.Sehubungan itu YB Ustaz Idris Ahmad,Ahli Parlimen Bukit Gantang dijemput hadir.Ketua UMNO Bukit Gantang juga diraikan untuk mendengar pendapat YB Mahfuz mengapa BN /UMNO perlu diganti .

25 Responses to "YB Idris Ahmad jom dengar ceramah YB Mahfuz Omar."

  1. Apa hal nak suruh naib presiden pas dengar pembohongan mahfuz ni pulak..? sedangkan akar umbi pas pun tak sudi nak dengar, lagi nak suruh pemimpin kami.. phuii !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suruh dengan pelawa pun, tak tahu nak dibezakan maksudnya, apa laa...

      Delete
    2. Apa salahnya dipelawa dgn baik utk mendengar? Tidak memaksa pun. Mengapa perlu melenting? Kadang2 bila ada 2 pihak yg tak sependapat, kita digalakkan utk mendengar pandangan kedua- dua belah pihak tersebut supaya dpt menilai dan lebih dekat dgn keadilan dlm membuat pertimbangan. Sikap ingin mendengar sebelah pihak sj tu yg jd timbang berat sebelah, taksub dan buruk sangka.

      Delete
    3. An Anonymous,

      Kau tu dah la bodoh, bodoh tu la yang jadikan kau fanatik, tau tak bahlol!!!

      Akar umbi PAS memanglah tak sudi nak dengar sebab semua bodoh macam kau hakktuuiii!!!

      Pemimpin bodoh macam tu kau anggap sebagai pemimpin hahahahahahahahahaaaaa!!!!

      Patutlah doa jahanam PAN parti sendiri yang jahanam hahahahahahahahaa!!!!

      Bodoh punya walaon, dah berbakul-bakul orang sumpah kau tu bodoh masih lagi nak memperbodohkan diri sendiri!!!

      Delete

  2. TUESDAY, JUNE 14, 2016
    Hj Hadi adalah Pembohong Bersiri

    1) Hj Hadi memfitnah gunapakai nama al-Qaradhawi kononnya telah berkata, tubuh parti Islam ke-2 adalah haram.

    Sampai sekarang dia tidak mampu tunjuk bukti mengenai dakwaannya tersebut apabila dicabar. Waima, kenyataan al-Qaradhawi adalah sebaliknya.

    Menurut Ust Ghani Shamsudin, dalam pertemuannya dengan Syaikh Ali Qaradaghi di Hotel Westin Di KL Awal bulan 11/2015 yg lalu, beliau antara lain telah menegaskan bahawa:

    Tidak ada fatwa bertulis oleh Syaikh Yusuf Al Qaradhawi tentang pengharaman parti Amanah Negara di Malaysia seperti yang diwarwarkan oleh orang orang tertentu. ~ sumber

    ReplyDelete
  3. 2) Hj Hadi pernah akui sewaktu mesyuarat JKPP nak curi adun PKR untuk bentuk kerajaan Pas-Umno di bawah Khalid Ibrahim; Hj Hadi menawarkan jawaan MB Selangor kepada Azmin. Cerita ini telah dilaporkan oleh Malaysian Insider.

    ReplyDelete
  4. 3) Dato Husam juga turut mencabar Hj Hadi mengenai isu ini tapi Hj Hadi tidak berani untuk menafikannya kerana Husam ada ramai saksi kerana kejadian itu berlaku sewaktu dalam mesyuarat JKPP.

    ReplyDelete
  5. 4) Hj Hadi berbohong bila berkata, PAS tidak pelahap nak jadi MB Selangor, bilamana dia sendiri telah menghantar tiga nama ahli PAS ke Istana sebagai calon MB Selangor.

    ReplyDelete
  6. 6) Hj Hadi mendakwa Unity Government lontaran ideanya itu telah dibincangkan dan dipersetujui bersama oleh PKR dan DAP. Tetapi Anwar dan LKS telah menafikannya.

    ReplyDelete
  7. 7) Pada 28 Jan 2012 lalu, dia tawarkan diri untuk berundur, tapi tetap juga bertanding pada PRU13 dan kekal sampai sekarang sebagai ahli parlimen.

    ReplyDelete
  8. 8) Dalam amanatnya, dia berkata, “Kita menentang Umno bukan kerana nama dia Umno, kita menentang BN, bukan kerana BN. Kita menentang dia kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan peraturan kafir, mengekalkan peraturan jahiliah. Oleh sebab itu kita menentang mereka ….”

    Tetapi kini dia mempertahankan perlembagaan tersebut kerana setiap Ahli Parlimen kena mengangkat dan menandatangani sumpah bahawa akan memelihara, melindungi dan mempertahankan Perlembagaan Persekutuan.

    Apa hukumnya Hj Hadi menyokong untuk mengekalkan peraturan kafir, mengekalkan peraturan jahiliah?

    ReplyDelete
  9. Woi Anonymous,

    Sekarang aku copy-paste pembohongan bersiri Hadi.

    Aku ada banyak lagi kalau kau nak!!!

    Mahfuz Omar kau belum dengar lagi kau dah kata penipuan, yang confirm menipu puak kau sendiri kau diam???

    Apa masalah kau??? Yang aku tahu inilah masalah orang bodoh dan taksub macam kau, sebab korang memang bodoh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap PEMBOHONG dapat buat PENIPUAN.. ehh PEMBETULAN..!!

      Keh keh

      Delete
    2. 5) Hj Hadi mengatakan bahawa Unity Government lontaran ideanya itu telah dibincangkan dan dipersetujui di dalam dialog dikalangan kepimpinan Pas Pusat. Tapi Almarhum TGNA telah menafikannya seraya berkata “Ini bukan datang daripada Pas tetapi lontaran (idea) daripada peribadi tertentu. Bukan dari Pas.” Terbukti, Hj Hadi berbohong.

      Delete
  10. 9) Dia suruh golongan profesional yang tidak sehaluan dengannya supaya keluar parti dan tubuh parti sendiri.

    Tetapi bila mereka keluar dan tubuh parti baru Amanah, Hj Hadi jadi menggelabah lalu menuduh mereka sebagai pengkhianat yang perlu bertaubat atau dihapuskan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 10) Hj Hadi fitnah calon PKR sebagai penjual pil kuda , komunis bagai. Tetapi Hj Hadi terlepas dari dakwaan mahkamah kerana tidak menyebut sebarang nama, namun mahkamah mendapati kata-kata yang disebutnya dalam ucapannya pada malam berkenaan adalah berunsur fitnah. Dengar sendiri ucapannya di sini

      Delete
  11. 11) Hj Hadi menuduh Saari Sungib dan Hasnul Baharudin sebagai pengkhianat walhal yang sebenarnya Hj Hadi sendiri yang berkhianat untuk meng UG kan Selangor dalam kemelut MB Selangor dulu !

    Selangor hampir 'kembali' semula kepangkuan Umno jika tidak kerana Saari Sungib dan Hasnul menyokong Dr Wan Azizah. Mereka berdua adalah penyelamat kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor. Hj Hadi adalah pengkhianat yang sebenarnya.

    ReplyDelete
  12. 12) Hj Hadi kata mahu membela rakyat tetapi ternyata dia berbohong kerana sering ponteng persidangan Dewan Rakyat. Dia gagal melaksanakan tanggungjawabnya sebagai wakil rakyat di parlimen.

    ReplyDelete
  13. 13) Dia pernah berkata, bekerjasama dengan Umno umpama memikul biawak hidup!

    “Pepatah Melayu mengatakan, kalau memikul biawak hidup, menyakitkan kita, kuku dia, dia gigit kita …lebih baik kita bersendirian ...." kat Hj Hadi.

    Tapi dia kini semakin tergila-gila nak pikul biawak hidup merangkap mahu menjadi penasihat pula! Hj Hadi pelawak besar! Baca di sini

    ReplyDelete
    Replies
    1. 14) Dia berbohong dengan tidak mengaku telah berjumpa dan berbincang dengan Umno secara gelap. Tapi tembelangnya pecah kerana Abdullah Ahmad Badawi sendiri telah mengaku telah menemuinya sebanyak tiga kali untuk bincang pasal UG.

      Delete
    2. 15) Ketika kunjungan Pemuda PR pada 12 Sept. 2014, Hj Hadi membuat pengakuan "Pas kekal bersama PR, tiada kerjasama dengan Umno."

      Ternyata kata-katanya itu adalah bohong semata!

      Hj Hadi yang arahkan secara terus Ketua JK Usul Muktamar untuk pastikan "muktamar mesti terima tanpa bahas" usul tergempar Dewan Ulamak PAS utk "putuskan hubungan dgn DAP."

      Delete
    3. 16) Hj Hadi kata, "Berlaku pertindihan calon PAS dengan PKR pada PRU13 ini adalah untuk menyelamatkan Pakatan Rakyat."

      Hj Hadi berbohong bila mana keputusan adalah sebaliknya. Tindakan Hj Hadi itu telah memberikan kemenangan kepada Umno akibah perpecahan undi dalam pertandingan tiga penjuru tersebut.

      Delete
    4. 17) TPPA dimulakan oleh Umno dan bukan DAP tetapi Hj Hadi berbohong dengan menuduh bahawa DAP sokong TPPA kerana orang Cina dikatakan menguasai perdagangan di negara ini. Kenapa Hj Hadi tidak mengecam Umno tetapi sebaliknya mengecam DAP?

      Delete
  14. Harap SIBODOH AN ANONYMOUS dapat jadi BONGOK MACAM PIGS ehh CERDIK JANGAN MACAM PIGS..!!!!

    Keh Keh

    ReplyDelete